1:0
(1:0)
Výkon týmu: --
Rozhodčí --
Výkon týmu: --

1:0
(1:0)

 

Výkon týmu: --

Rozhodčí --

Výkon týmu: --

Hodnocení

 
Úrověň zápasu

--

Nápoje

--

Jídlo

--

Hrací plocha

--

Zázemí

--

 

Branka Čápa z první minuty rozhodla o výhře Suchdola


Branky


11

Hosté z Halámek tentokrát zajížděli na neutrální půdu do Nové Vsi k tradičnímu derby se Suchdolem a očekávali, že to nebude jednoduchý zápas vzhledem k postavení obou týmů v tabulce, ale toto divadelní představení vše předčilo. To vše probíhalo za rešiséra p. Chlaně coby hlavního rozhodčího.

Poslat fotky a informace ze zápasu nebylo nikdy jednodušší. Jak na to se dozvíte zde.

Rychlý nástup Suchdola do zápasu

Hosté vstoupili do utkání hrozně a po 10-ti vteřinách prohrávali, poté co se do vápna probil domácí útočník David Čáp a i když se štěstím se k němu míč odrazil od stopera Kollmanna, tak ten již věděl co s míčem a uklidil ho k pravé tyči 1:0. Suchdol využil rychlého nástupu a jejich draví mladí hráči zaměstnávali halámskou obranu prakticky prvních dvacet minut. Z ojedinělé akce hostů však domácí gólman vyrobil obrovskou chybu, míč mu sebral L. Slavík a měl před sebou již prázdnou branku. Gólman ho však stačil cca metr za velkým vápnem faulovat a měla tak následovat jasná červená karta. V 19. minutě se k údivu všech přítomných pouze žlutilo, že prý jsou nová pravidla. Z následného trestného kopu to brankou neskončilo, protože gólman hostí míč L. Slavíkovi vyrazil. Halámky zpřesnily hru a hned ve 25. minutě opět zahrozily, když se po krátkých přihrávkách od obrany dostaly až na dostřel, tam ovšem na míč nedosáhl L. Slavík. Derby se hrálo ostře a svižně, ale bez zákeřností. Ve 35. minutě se dostal k trestnému kopu také Suchdol, rozehrál ho nakrátko na volného hráče, který však stál v ofsajdu. Nic se nepískalo,n emávalo a tak hra pokračovala, tvrdou střelu musel zneškodnit výborným zákrokem až gólman Záviš. Halámky ihned kontrovaly a o minutu později měl velkou šanci R. Herzog,ale na malém vápně po střele jen těsně minul branku. Od tohoto okamžiku Halámky prakticky převzaly otěže zápasu a začaly domácí Suchdol, ač posílen o pendly, přehrávat. Především posledních deset minut prvního poločasu to hodně vřelo před domácí brankou, došlo k mnoha skrumážím a bylo jen otázkou času, kdy hosté srovnají skóre. Suchdol odolával za cenu faulů i štěstí.Čekal se zajímavý druhý poločas a on také byl, ale úplně z jiného soudku za ještě většího zapojení a hrubého ovlivnění zápasu hlavním sudím Chlaněm.

Žádné fotbalové drama, spíše komedie

Stejně rychle jako domácí do poločasu prvého, tak nastoupily Halámky do druhého a mohly srovnat. Jenže L. Slavík v rozhodující chvíli osamocený před brankářem promáchl vysoký nakopnutý míč a skóre se opět neměnilo. Domácí věděli, že je tento útočník velmi nebezpečný a tak některé zákroky na něj i jeho bratra byli likvidační. A to se přesně přihodilo v 51. minutě, když byl L. Slavík brutálně sestřelen domácím Polákem. Ten měl již žlutou kartu a měla následovat druhá žlutá a červená. Pan režisér Chlaň se však juknul do scénáře a zjistil,že ho přeci nemůže vyhodit. A tak dal raději žlutou protestujícímu M. Slavíkovi. Neskutečná fraška a tragikomedie pokračovala ve spanilé jízdě sudího. Notně rozezlení hosté včetně jejich fanoušků dávali své emoce najevo. Nutno dodat, že hosté byli častováni sprostými nadávkami a co je nejsmutnější, tak i ze strany hlavního sudího. Vůbec již nešlo o fotbal, ale o to aby hosté náhodou nevyrovnali. V takovéto atmosféře se fotbal nedá hrát. Vše vygradovalo v 65 .minutě, když po běžném faulu byl po druhé ŽK vyloučen M. Slavík. S jasným úmyslem hosty co nejvíce poškodit i do dalších kol, tak svou komedii rozhodčí Chlaň dokončil. Hosté v deseti se sice dále snažili o srovnání stavu ,měli i nějaké šance, ale již se spíše soustředili na další zápas. Proto v obavách stáhli svého útočníka L. Slavíka, aby nebyl "náhodou" taky vyhozen. Toto tragikomické představení pana Chlaně dehonestující fotbal, které nemá s čistotou fotbalu na okresní úrovni nic společného tak skončilo tolik potřebovanou výhrou Suchdola.

AUTOR: Jiří Samec



Ohlasy k zápasu



TJ Sokol Halámky/Hranice
Jiří Samec: Pokud by se mělo mluvit pouze o fotbale, tak jsme zaspali hned úvodních 15 vteřin, kdy se protáhl domácí útočník až k zakončení a rozhodl utkání. My jsme své šance do kterých jsme se dostali neproměnili a to vše ostatní co se dělo nemá vůbec se šlušností a fair play co dělat.Takovou prasárnu co provedl p. Chlaň to se nevidí. Nekomentoval jsem výkony sudích celou sezonu, ale takovou komedii a frašku co předvedl, to prostě nejde. Pan rozhodčí šel do utkání s jasným úmyslem nás poškodit a vyloučit nám klíčové hráče do rozhodujících zápasů. Což se mu bravurně povedlo, tak jak to snad umí jen on. Dává perfektní příklad mladým, tak aby ten fotbal pro zábavu, která na okresní úrovni je vůbec nehráli! Neměl by pískat ani žáky. Je snad normální, aby našemu mladému střídajícímu hráči, který sotva nastoupil nadával do malých parchantů? Rozhodně nejsme žádní beránci, to netvrdím, měli jsme udržet nervy na uzdě. Ale co je moc, to je moc. Suchdol měl mít vyloučené dva hráče, gólmana a obránce, který likvidačním zákrokem sundal L. Slavíka.Tady už jde o zdraví. Dnes jsme měli na střídačce pouze mladíčka Juráně a pak jsem musel do hry i já, abychom ochránili L. Slavíka. Nikdo nechce sestoupit, čemuž napovídají některé nečekané výsledky. Ale pokud to půjde takhle dál, bude to jedna velká fraška.

Sestavy


Sokol Suchdol nad Lužnicí B
M. Durek [-] - R. Šebesta [-] (85. M. Havelka [-] ) , F. Rácik [-] , J. Heřman [-] , D. Čáp [-] (31. D. Trmal [-] ) , T. Kamiš [-] (90. L. Chládek [-] ) , L. Kuchyňka [-] (46. F. Měkuta [-] ) , M. Matějček [-] , R. Gorný [-] , T. Záruba [-] , R. Polák [-]

TJ Sokol Halámky/Hranice
D. Záviš [-] - P. Kollmann [-] , R. Duda [-] , K. Decker [-] - J. Macho [-] , M. Slavík [-] , P. Novák [-] , J. Herzog [-] - L. Slavík [-] (85. J. Samec [-] ) , T. Trsek [-] (48. K. Juráň [-] ) - R. Herzog [-]

ŽK: 20. M. Durek , 31. R. Gorný , 43. R. Polák - 23. T. Trsek , 51. M. Slavík , 82. L. Slavík . ČK: 65. M. Slavík .
Hráči zápasu: D. Čáp .
Počet diváků: 100. Rozhodčí: CHLAŇ Jaromír - CIGÁŇ Roman, ERNST Martin.

Našli jste nějakou chybu? Rádi ji opravíme.

Stačí ji jednoduše napsat přímo k zápasu pomocí tlačítka Poslat report, co nejvíce nám nedostatek popište a my zajistíme, aby vše bylo v pořádku.

Komentáře

Pro psaní komentářů musíte být přihlášen.
26. 5. 2017 09:46
Hráč, Funkcionář, Administrátor klubu, Vedení klubu, Zpravodaj - TJ Sokol Halámky/Hranice | Jihočeský | Jindřichův Hradec
p.Špale děkuji za reakci.Ten kdo mě dobře zná,tak ví,že si neberu servítky ani proti našim hráčům.Ať již tady v reportech, které pravidelně píšu tak i v reálu na hřišti, když jsem ještě pravidelně hrál nebo i nyní za lajnou.Snažím se psát co možná nejobjektivněji a hlavně to co vidím.Ale nejsem profi novinář a také jen člověk a pokud bych to psal extra špatně,tak bych měl zřejmě ty komentáře k ostatním zápasům.A znovu opakuji,že pokud naši hráči udělají blbost tak je určitě neobhajuji a také se mi to nelíbí, protože to poškozuje především nás.
26.5.2017 09:46
Hráč, Funkcionář, Administrátor klubu, Vedení klubu, Zpravodaj - TJ Sokol Halámky/Hranice | Jihočeský | Jindřichův Hradec
p.Špale děkuji za reakci.Ten kdo mě dobře zná,tak ví,že si neberu servítky ani proti našim hráčům.Ať již tady v reportech, které pravidelně píšu tak i v reálu na hřišti, když jsem ještě pravidelně hrál nebo i nyní za lajnou.Snažím se psát co možná nejobjektivněji a hlavně to co vidím.Ale nejsem profi novinář a také jen člověk a pokud bych to psal extra špatně,tak bych měl zřejmě ty komentáře k ostatním zápasům.A znovu opakuji,že pokud naši hráči udělají blbost tak je určitě neobhajuji a také se mi to nelíbí, protože to poškozuje především nás.
26. 5. 2017 08:34
P.Samec máte úplnou pravdu. Nic z toho, co se po 19.minutě stalo se opravdu stát nemuselo - pokud by brankář domácích červenou kartu dostal. Stejně tak se ale nemusela stát situace v oné 19.minutě, pokud by rozhodčí vyloučil hostujícího Trska již v 10. minutě za dva fauly mimo hru, které neviděl sudí a asi ani Vy, jinak byste je určitě zmínil. Jediný, kdo to měl přímo před očima byl pomezní, který dělal jakoby nic....tím se opět dostáváme k tomu, že soutěže mrví především rozhodčí jejich nekvalitou...
26.5.2017 08:34
P.Samec máte úplnou pravdu. Nic z toho, co se po 19.minutě stalo se opravdu stát nemuselo - pokud by brankář domácích červenou kartu dostal. Stejně tak se ale nemusela stát situace v oné 19.minutě, pokud by rozhodčí vyloučil hostujícího Trska již v 10. minutě za dva fauly mimo hru, které neviděl sudí a asi ani Vy, jinak byste je určitě zmínil. Jediný, kdo to měl přímo před očima byl pomezní, který dělal jakoby nic....tím se opět dostáváme k tomu, že soutěže mrví především rozhodčí jejich nekvalitou...
25. 5. 2017 21:35
Hráč, Funkcionář, Administrátor klubu, Vedení klubu, Zpravodaj - TJ Sokol Halámky/Hranice | Jihočeský | Jindřichův Hradec
Tak pane Petr Petr nebo jak si říkáte,především bych se podepsal pravdivě jako všichni ostatní a neschovával se za přezdívkou nebo smyšleností a za další nikoho zde v komentářích neurážím jako vy.V reportu se vyjadřuji k tomu co vidím a tento incident jsem pořádně neviděl,tak si nebudu vymýšlet a nebudu o tom psát.Nikoho se nezastávám a pokud jste pozorně četl,tak jsem také uváděl,že jsme nedokázali udržet nervy na uzdě.Což je pravda a zatím si taky stojím.A poslední věc,zápasů v sezoně jsme prohráli opravdu hodně a nikdy jsme si nestěžovali-nebyl důvod.Protože buď nás soupeř přehrál,nebo jsme prostě nedali šance atd.Teď ten důvod opravdu byl a potvrdil to i p.Špale-měl být vyloučený už v 19.minutě golman hostů a věřte,že by se hrál úplně jiný fotbal a pravděpodobně by se nestalo vše ostatní.Komentoval jsem pouze fotbal jako takový,tzn. i druhý zákrok v 51.minutě na L.Slavíka,kdy měl dostat druhou žlutou obránce Suchdola Polák a opět putovat pod sprchy.Místo toho dostal žlutou M.Slavík za protesty a faul Poláka vůbec kartou potrestán nebyl,což je směšný. To jsou rozdílové momenty ve fotbale a v tomto zápase to tak platilo.Ono kdyby dal L.Slavík do prázdné na 1:1 nebo byli vyloučeni 2 hráči Suchdola,bylo by to úplně o jiném fotbale.Takže proto všechno ta stížnost.
25.5.2017 21:35
Hráč, Funkcionář, Administrátor klubu, Vedení klubu, Zpravodaj - TJ Sokol Halámky/Hranice | Jihočeský | Jindřichův Hradec
Tak pane Petr Petr nebo jak si říkáte,především bych se podepsal pravdivě jako všichni ostatní a neschovával se za přezdívkou nebo smyšleností a za další nikoho zde v komentářích neurážím jako vy.V reportu se vyjadřuji k tomu co vidím a tento incident jsem pořádně neviděl,tak si nebudu vymýšlet a nebudu o tom psát.Nikoho se nezastávám a pokud jste pozorně četl,tak jsem také uváděl,že jsme nedokázali udržet nervy na uzdě.Což je pravda a zatím si taky stojím.A poslední věc,zápasů v sezoně jsme prohráli opravdu hodně a nikdy jsme si nestěžovali-nebyl důvod.Protože buď nás soupeř přehrál,nebo jsme prostě nedali šance atd.Teď ten důvod opravdu byl a potvrdil to i p.Špale-měl být vyloučený už v 19.minutě golman hostů a věřte,že by se hrál úplně jiný fotbal a pravděpodobně by se nestalo vše ostatní.Komentoval jsem pouze fotbal jako takový,tzn. i druhý zákrok v 51.minutě na L.Slavíka,kdy měl dostat druhou žlutou obránce Suchdola Polák a opět putovat pod sprchy.Místo toho dostal žlutou M.Slavík za protesty a faul Poláka vůbec kartou potrestán nebyl,což je směšný. To jsou rozdílové momenty ve fotbale a v tomto zápase to tak platilo.Ono kdyby dal L.Slavík do prázdné na 1:1 nebo byli vyloučeni 2 hráči Suchdola,bylo by to úplně o jiném fotbale.Takže proto všechno ta stížnost.
25. 5. 2017 11:35
Tak si myslim ze pan Samec byl na jinem fotbale nez dalsich 99 divaku a zajimalo by mne proc se nevyjadril proc vubec k nejakemu incidentu na hristi doslo snad asi proto ze nekteri funcionari a hraci Ha/Hr maji v hlave vymleto a radeji by se mely na fotbal vys... protoze plakat a podavat stiznosti pokazde kdyz prohraji to snad umeji jen oni!!!!
25.5.2017 11:35
Tak si myslim ze pan Samec byl na jinem fotbale nez dalsich 99 divaku a zajimalo by mne proc se nevyjadril proc vubec k nejakemu incidentu na hristi doslo snad asi proto ze nekteri funcionari a hraci Ha/Hr maji v hlave vymleto a radeji by se mely na fotbal vys... protoze plakat a podavat stiznosti pokazde kdyz prohraji to snad umeji jen oni!!!!
25. 5. 2017 09:46
Hráč, Funkcionář, Administrátor klubu - TJ Spartak Nová Ves nad Lužnicí | Jihočeský | Jindřichův Hradec
Pravda je, že v zápase mělo být více hráčů dříve ve sprše a to na obouch stranach, smutné je že ta objektivita hráčů společenství Ha/Hr je velmi mizerná, ono se ubližuje jen jim. Kopou kolem sebe, podávají protest... Proč ne, když v týmu mají člena STK, to se pak můžete stěžovat úplně na všechno!!!!
25.5.2017 09:46
Hráč, Funkcionář, Administrátor klubu - TJ Spartak Nová Ves nad Lužnicí | Jihočeský | Jindřichův Hradec
Pravda je, že v zápase mělo být více hráčů dříve ve sprše a to na obouch stranach, smutné je že ta objektivita hráčů společenství Ha/Hr je velmi mizerná, ono se ubližuje jen jim. Kopou kolem sebe, podávají protest... Proč ne, když v týmu mají člena STK, to se pak můžete stěžovat úplně na všechno!!!!
24. 5. 2017 12:50
V tomto zápase platila pravidla pro oba týmy naprosto stejně. Skoro každý, kdo na tom utkání byl potvrdí, že měli být vyloučeni i další hráči. Jak na straně Suchdola tak Halamek. Červená karta pro domácího gólmana byla jasná a věnuje se jí zde i dost slov, kdežto o situaci, která na hřišti málem vyvolala hromadnou bitku, ani zmínka....

Rozhodčí jsou v těchto soutěžích snad horší a horší, ale v tomto zápase si týmy opravdu nemají co vyčítat, jen by to chtělo více objektivity.
24.5.2017 12:50
V tomto zápase platila pravidla pro oba týmy naprosto stejně. Skoro každý, kdo na tom utkání byl potvrdí, že měli být vyloučeni i další hráči. Jak na straně Suchdola tak Halamek. Červená karta pro domácího gólmana byla jasná a věnuje se jí zde i dost slov, kdežto o situaci, která na hřišti málem vyvolala hromadnou bitku, ani zmínka....

Rozhodčí jsou v těchto soutěžích snad horší a horší, ale v tomto zápase si týmy opravdu nemají co vyčítat, jen by to chtělo více objektivity.
24. 5. 2017 09:39
Hráč, Funkcionář, Administrátor klubu, Vedení klubu, Zpravodaj - TJ Sokol Halámky/Hranice | Jihočeský | Jindřichův Hradec
Takže si vlastně Martine report potvrdil a souhlasíš s ním(pro tebe "neobjektivní") protože my jsme svého vyloučeného měli,kdežto Suchdol jaksi ty dva hráče v reportu zmiňované NE.A vsadím se s tebou,že pokud by to na druhé straně udělal náš brankář,šel by okamžitě ven.V tomto zápase pravidla platila pouze pro jeden tým.Nemá to cenu.Všichni ví o co šlo.
24.5.2017 09:39
Hráč, Funkcionář, Administrátor klubu, Vedení klubu, Zpravodaj - TJ Sokol Halámky/Hranice | Jihočeský | Jindřichův Hradec
Takže si vlastně Martine report potvrdil a souhlasíš s ním(pro tebe "neobjektivní") protože my jsme svého vyloučeného měli,kdežto Suchdol jaksi ty dva hráče v reportu zmiňované NE.A vsadím se s tebou,že pokud by to na druhé straně udělal náš brankář,šel by okamžitě ven.V tomto zápase pravidla platila pouze pro jeden tým.Nemá to cenu.Všichni ví o co šlo.
24. 5. 2017 08:29
Tvrdé zákroky na obou stranách (derby), chyby rozhodčích na obou stranách, jasně a chybně nevyloučen 1-2 hráči na obou stranách. Podle mě si týmy nemají co vyčítat...report je psán dost neobjektivně
24.5.2017 08:29
Tvrdé zákroky na obou stranách (derby), chyby rozhodčích na obou stranách, jasně a chybně nevyloučen 1-2 hráči na obou stranách. Podle mě si týmy nemají co vyčítat...report je psán dost neobjektivně
23. 5. 2017 21:06
Hráč, Funkcionář, Administrátor klubu, Vedení klubu, Zpravodaj - TJ Sokol Halámky/Hranice | Jihočeský | Jindřichův Hradec
Když jsou pravidla pouze pro někoho,tak je to těžké.Pokud by rozhodčí odpískal to co skutečně bylo,nemuselo dojít k tomu,k čemu došlo Miloši.Ty tvrdé zákroky jsi zřejmě neviděl pouze ty, protože většina lidí ano.A kdyby jsi tam Václave byl,pochopil bys,možná.Víc se k tomu nebudu vyjadřovat.
23.5.2017 21:06
Hráč, Funkcionář, Administrátor klubu, Vedení klubu, Zpravodaj - TJ Sokol Halámky/Hranice | Jihočeský | Jindřichův Hradec
Když jsou pravidla pouze pro někoho,tak je to těžké.Pokud by rozhodčí odpískal to co skutečně bylo,nemuselo dojít k tomu,k čemu došlo Miloši.Ty tvrdé zákroky jsi zřejmě neviděl pouze ty, protože většina lidí ano.A kdyby jsi tam Václave byl,pochopil bys,možná.Víc se k tomu nebudu vyjadřovat.
23. 5. 2017 17:27
Jirko nezlobí se na mně ale ty jsi byl asi na jiném fotbale
23.5.2017 17:27
Jirko nezlobí se na mně ale ty jsi byl asi na jiném fotbale
23. 5. 2017 10:09
vždycky jsem si myslel,že ofsajd je když ho rozhodčí zapíská-ale asi neznám pravidla...
23.5.2017 10:09
vždycky jsem si myslel,že ofsajd je když ho rozhodčí zapíská-ale asi neznám pravidla...