Jihočeský | Jindřichův Hradec | Okresní přebor - Diskuze k soutěži obecně

Zde můžete vyjádřit svoje názory a okomentovat události, které přesahují jednotlivé zápasy. Ideální místo pro delší diskuze.

Pro psaní komentářů musíte být přihlášen.
17. 9. 2023 20:59
Fanoušek, Funkcionář, Trenér, Fotograf - TJ Kunžak | Jihočeský | Jindřichův Hradec
Očekávaná prohra přišla.
13. 11. 2021 17:30
Víťa je borec
27. 8. 2021 07:58
Dobrý den,po prvním kole jsem v tip lize měl 4 body a ve druhém kole jsem uhádl také 4 výsledky ale mám připsané pouze 3 body. václav kroupa
29. 8. 2021 20:11
redakce fotbalunas.cz
Dobrý den, Václave, body do tabulky konkrétního expert tipu připisují vždy druhý den ráno. To je u každého expert tipu uvedeno dole pod tabulkou. Do celkové tabulky Tip ligy se započítávají body až z kompletně uzavřených expert tipů. Pokud je v nějakém expert tipu neodehraný zápas (odložený, nebo se třeba rozhoduje administrativně o jeho kontumaci), nejsou za tento expert tip připsány do Tip ligy dočasně žádné body. K jejich připsání dojde až v momentu, kdy se dořeší ten "otevřený" zápas. V okamžiku psaní komentáře máte v Tip lize 7 bodů, je tedy na pořadu dne pouze otázka, zda byl/nebyl případně správně připsán bod pro kontumované utkání 2. kola. Počkejte ještě do zítra, až se ráno přepočítají body. Kdyby body za kontumovaný zápas pořád neseděly, napišté nám prosím na hlavní emailovou adresu (najdete jí v sekci Kontakty) a my to znovu prověříme. Děkujeme za zprávu!
6. 9. 2019 11:49
Jak doufam že vyhrajeme,máš napsat jasně že vyhrajem,já dam 2 goly ,oba hlavou protože nohama mi to moc nejde.
22. 5. 2019 12:06
Pepa je borec! A do týmu se samozřejmě hodí a zapadne. Jinak jsme se moc let neviděli a to jsme v hůrkách kopali na jednu branku když přijel na návštěvu...Musíme napravit
15. 4. 2019 10:47
:-) :-) :-) dobře ty.
9. 11. 2018 20:11
Jak je možné že pan Jiří Samec má 2 rozdílné tipy v tip-lize?Jaký tip se mu započítává?V.Kroupa
9. 11. 2018 21:59
Hráč, Funkcionář, Administrátor klubu, Vedení klubu, Zpravodaj - TJ Sokol Halámky/Hranice | Jihočeský | Jindřichův Hradec
ještě k tomu dodatek,vše píšu e-mailem a mám samozřejmě vše uložené,na expert tip se jinak ani dostat nemůžeš...to dělá pan Valenta a vše tam přepisuje a kopíruje právě z e-mailu.Moje tipy jsou zcela stejné,takže chyba nastala při přepisu.J.Samec
9. 11. 2018 21:53
Hráč, Funkcionář, Administrátor klubu, Vedení klubu, Zpravodaj - TJ Sokol Halámky/Hranice | Jihočeský | Jindřichův Hradec
Ahoj Venco,když jsem dělal experta tak jsem psal panu Valentovi k zápasu Buk-Hobzí tip číslo 1 a je to ostatně důkazem v komentáři pod tím,je to chyba vložení a za to já nemůžu,nejsem admin a už jsem poslal reakci na opravu do experta....za sebe jsem dal tip 1 na Buk jako to vkládá kdokoliv z Vás ostatních.Tak doufám,že to bude brzy v expert tipu opraveno adminem,což je pan Valenta
1. 9. 2018 09:01
Super rozhovor Romane dostal si me tou slavii dik
17. 8. 2018 21:12
Jan Valenta
Zdravím! V soutěži je mnoho nových týmů, takže kdo by se chtěl podílet na reportech a fotkách k zápasům může mne kontaktovat na můj email: jan.valenta@fotbalunas.cz. Děkuji a přeji úspěšnou sezónu.
24. 4. 2018 11:20
Dobrý den,včera kolem 20 hod jsem posílal report k utkání Suchdol -Novosedly ale u článku není uveden.Ani nevím jestli to došlo.Díky za info. Václav Kroupa vedoucí mužstva SK Novosedly n. Než.
24. 4. 2018 11:27
Jan Valenta
Pane Kroupa.pošlete to rovnou mně. jan.valenta@fotbalunas.cz
9. 4. 2018 15:19
Taky mi chybí jeden.:-)
10. 4. 2018 09:22
redakce fotbalunas.cz
Už je vše správně. Někdy dochází k finálnímu přepočítání až v noci z pondělí na úterý, což byl zrovna tento případ. Díky za vaše tipy a těšíme se na další.
9. 4. 2018 09:31
Mám trefné dva zápasy ale jen 1 bod.
10. 4. 2018 09:22
redakce fotbalunas.cz
Už je vše správně. Někdy dochází k finálnímu přepočítání až v noci z pondělí na úterý, což byl zrovna tento případ. Díky za vaše tipy a těšíme se na další.
3. 4. 2018 19:52
Překlep, bohužel nejde opravit--remíza
20. 9. 2017 11:09
Kdybych věděl že fandíš Slavii,tak bych ti žádný hlas neposlal...
8. 6. 2017 21:25
tak mi to připadá,že pan Ferdan nehrál nikdy fotbal...
12. 5. 2017 09:55
Václave, v současnosti řešíme technické problémy právě například se sestavami u zápasů. Vše ale poctivě sledujeme a hráči v Sestavách kola jsou na místech, kde působí. :) Díky za trpělivost!
9. 5. 2017 18:06
podle čeho děláte sestavy kola?vždyť ani u jednoho zápasu nejsou uvedené.jsou tam jenom střelci
11. 12. 2016 13:56
18. 10. 2016 18:42
Funkcionář, Administrátor klubu, Trenér, Vedení klubu, Předseda klubu, Zpravodaj - TJ Lokomotiva České Velenice | Jihočeský | Jindřichův Hradec
svg
13. 10. 2016 13:31
Administrátor klubu, Předseda klubu, Zpravodaj - SK Novosedly nad Nežárkou | Jihočeský | Jindřichův Hradec
Staňkov ve Studené nenastoupí. Oficiální zpráva STK OFS JH.
25. 5. 2016 19:44
Dobreeee tipy :-)
6. 4. 2016 09:22
Hlasování běží a kdo nevěří, ať tam běží!!! NEUVĚŘITELNÉ SE STÁVÁ SKUTEČNOSTÍ A STUDENÁ MÁ OPĚT 43% hlasů! Kdo z Vás by si na to býval vsadil, že? :-)))))))))))))
4. 2. 2016 12:28
Na přání hráčů Roman Poborský a Libor Dvořák jsme jim odebrali všechny hlasy.
Zároveň chceme říct, že vyjádření pana Poborského striktně odmítáme. Vždyť portál fotbalunas.cz vznikal pro vás všechny, protože zájem o amatérský fotbal byl nulový. Proč bychom měli někoho chtít prosazovat.
Bohužel jste byli zřejmě obětí nějakého vtipálka, protože jak pan Poborský, tak pan Dvořák říkají, že s tím nemají nic společného.
Tímto to považujeme za uzavřené, ale pachuť z toho celého v nás zůstane.
Snad už nic podobného nebude nutné řešit.
Přejeme všem, aby se jim ve zbytku sezoně dařilo.
fotbalunas.cz
4. 2. 2016 12:28
Na přání hráčů Roman Poborský a Libor Dvořák jsme jim odebrali všechny hlasy.
Zároveň chceme říct, že vyjádření pana Poborského striktně odmítáme. Vždyť portál fotbalunas.cz vznikal pro vás všechny, protože zájem o amatérský fotbal byl nulový. Proč bychom měli někoho chtít prosazovat.
Bohužel jste byli zřejmě obětí nějakého vtipálka, protože jak pan Poborský, tak pan Dvořák říkají, že s tím nemají nic společného.
Tímto to považujeme za uzavřené, ale pachuť z toho celého v nás zůstane.
Snad už nic podobného nebude nutné řešit.
Přejeme všem, aby se jim ve zbytku sezoně dařilo.
fotbalunas.cz
4. 2. 2016 11:24
Administrátor klubu, Předseda klubu, Zpravodaj - SK Novosedly nad Nežárkou | Jihočeský | Jindřichův Hradec
Roman Poborský
Potvrzuji tímto, že si přeji, aby mé hlasy byly odstraněny. Nejen z mého pohledu je anketa jednoznačně manipulovaná ve prospěch jiného hráče a celkově nejsem s její amatérskou organizací spokojen. Pokud jste byli upozorněni na robotické hlasování a záměrně jste ho nechali běžet, abyste ke konci soutěže některé hlasy smazali (jsem přesvědčen o tom, že všechny rozhodně ne), je evidentní, že máte zájem výsledky ovlivňovat. Vaše amatérské a účelové polo-odpovědi na dotazy dopisovatelů mně přesvědčili o tom, že hlasování je nepoctivé a redakce neprofesionální.
Nepřeji si, aby s tímto bylo spojováno moje jméno.
S pozdravem,
Roman Poborský
3. 2. 2016 16:37
Hráče Libora Dvořáka a Romana Poborského tímto žádáme, aby nás kontaktovali na email info@fotbalunas.cz a připojili své číslo. Po ověření, že chtějí být z této soutěže staženi, pak tak učiníme. Ze sestavy vymazáni nebudou, protože tam se dostali na základě svých výkonů. Budou jim ale odstraněny hlasy. Nikdo nechtěl, aby to dopadlo takto. Jde o fotbal, o sport a je smutné, že to vyústilo až v nařčení, že to fotbalunas.cz dělal záměrně. Tímto situaci považujeme za uzavřenou a jakmile se pobavíme přímo s hráči, pak vás budeme informovat o výsledku.
3. 2. 2016 16:36
Hráče Libora Dvořáka a Romana Poborského tímto žádáme, aby nás kontaktovali na email info@fotbalunas.cz a připojili své číslo. Po ověření, že chtějí být z této soutěže staženi, pak tak učiníme. Ze sestavy vymazáni nebudou, protože tam se dostali na základě svých výkonů. Budou jim ale odstraněny hlasy. Nikdo nechtěl, aby to dopadlo takto. Jde o fotbal, o sport a je smutné, že to vyústilo až v nařčení, že to fotbalunas.cz dělal záměrně. Tímto situaci považujeme za uzavřenou a jakmile se pobavíme přímo s hráči, pak vás budeme informovat o výsledku.
3. 2. 2016 16:15
Redakce: Prosím Vás pěkně, když Vás pan Poborský žádal, abyste ho z Vámi předem připravené zábavy vynechali, proč jste mu nevyhověli? Koneckonců pod tíhou argumentů i pan Dvořák uznal, že kolem jeho vítězství se šíří puch jak kolem 3 dni staré krysy a požádal Vás, abyste vítězem ustanovili p. Anichobera, tak proč pořád jedete tu Vaši připravenou šarádu? Kdo na tom má zájem? Pro ostatní: doporučuji diskuzi pod sestavou, je to zajímavé a uděláte si obrázek o redakci a jak to v této soutěži chodí.
3. 2. 2016 15:33
Administrátor klubu, Předseda klubu, Zpravodaj - SK Novosedly nad Nežárkou | Jihočeský | Jindřichův Hradec
Roman Poborský
Žádal jsem redakci, aby bylo moje jméno z této taškařice vynecháno.
Děkuji, Roman Poborský.
3. 2. 2016 13:03
Z prispevku co tu ctu..Urazite mou osobu a mi pratele se me pouze zastavaji...Rom nejsem!!!! Pro podvody jsem stihany nikdy nebyl!!! S pocitaci neumim, takze jsem si ani zadne roboticke hlasy sam nedal!! Mou pritelkyni z toho vynechte, pouze se me zastava...A ted k veci...Sdilim nazor pana Poborskeho a chtel bych timto poprosit redakci aby me vymazala ze sestavy podzimu a vitezem se stal treti v poradi..Dekuji
3. 2. 2016 13:00
Lindourek: No, je fakt pane Lindourku, že kdyby moji hloupou hlavu, jak mně nazýváte, měl léčit takový lékař jako Vy jste počtář, tak bych asi rovnou skočila pod vlak, abych se dlouho netrápila:-))))
3. 2. 2016 12:48
ROMAN: Romane, tleskám, pro mně jseš zase jasnej vítěz ty. Alespoň morální. Zato po Dvořákovi a jeho PR týmu ze Studené tady zbyl jen hnilobnej pach a pachuť podvodu, tý se tahle soutěž už asi nezbaví. Dvořák ať si to vítězství užije, slušnej člověk by sice chodil kanálama, ale co. Až se vrátíš, dáme soupravu:-)) Měj se tam krásně a užívej.
3. 2. 2016 12:42
Hráč, Zpravodaj, Administrátor klubu - FK Studená | Jihočeský | Jindřichův Hradec
:D :D Na to už nejde nic napsat pane Štěpánku :D Vy jste tomu dal tečku :D Sbohem
3. 2. 2016 12:34
To mělo být PS na rozloučenou, pardon, protože tento cinklý portál už nikdy nenavštívím.
3. 2. 2016 12:31
JŠ: Lindourek a Žembová, to bude zjevně think-tank Studené podle těch příspěvků:-)))
3. 2. 2016 12:25
Lindourku, nerozčilujte se, praskne Vám cévka a budete tahat nohu. Jste člověk inteligence mdlé, přičemž předpokládáte, že stejně mdlé inteligence jsou i ti ostatní. A navíc jste hulvát, od začátku zde urážíte člověka, o kterém zhola nic nevíte, navíc dámu. NAHLAŠUJI TÍMTO VÁŠ PŘÍSPĚVEK REDAKCI JAKO URÁŽLIVÝ A DO SLUŠNÉ DISKUZE NEPATŘÍCÍ. Na slušném portálu byste dostal ban. Uvidíme, co provedou s Vašimi urážkami na adresu paní Blanky zde.
3. 2. 2016 12:05
Hráč, Zpravodaj, Administrátor klubu - FK Studená | Jihočeský | Jindřichův Hradec
To bude asi tím paní Blanko, že Roman měl robotické hlasy celou soutěž a Libor tam měl i hlasy podle pravidel. Vy jste opravdu s dovolením hloupá :))
3. 2. 2016 12:05
Pane Lindourku, nechte si ty narážky na moji hlavu a já mám spíš starost o Vaši hlavu a Vaše játra, když celé noci vysedáváte v hospodě a hlasujete pro Dvořáka z té jedné IP adresy, kterou ve vsi máte. Já na Vaši pavlač nesestoupím. Panu Poborskému stoupaly proporcionálně a vážně Vás "inženýry" ze Studené podezříváme, že v této nekalosti máte prsty vy. Necht si p. Poborský rozhodne sám, zda nechá prošetřit kdo a proč to udělal. 20% za noc...ano to jste si popletl s Dvořákem, je nás víc, kdo toho byl svědkem.
3. 2. 2016 12:04
Administrátor klubu, Předseda klubu, Zpravodaj - SK Novosedly nad Nežárkou | Jihočeský | Jindřichův Hradec
Prohlášení Romana Poborského
Rád bych se vyjádřil k tomu, co tady probíhá. Jsem od cca poloviny ledna na dovolené v končinách, kde ani není žádné nebo velmi sporadické připojení k internetu. Poprosil jsem tedy kamaráda Pavla Fryše. Děkuji všem svým fanouškům, kamarádům a spoluhráčům za zaslané hlasy a podporu v této diskuzi. K celé záležitosti sděluji, že nejsem žádný podvodník, ani nevím, co je vlastně myšleno tzv. "falešnými hlasy", ale pokud mi chtěl někdo takto pomoci, tak ho žádám, aby to zde uvedl na pravou míru. Redakci žádám o vyškrtnutí mého jména z této soutěže, jelikož jsem v anketu i její pořadetele ztratil veškerou důvěru a nechci s touto maškarádou být jakýmkoli způsobem nadále spojován. Pro mě je vítězem třetí z nás, a sice Míla Anichober, a pokud má redakce zájem o jakžtakž důstojné a spravedlivé zakončení tohoto teátru, tak všechny hráče s těmito údajně falešnými hlasy diskvalifikuje a jako vítěze Mílu vyhlásí.
3. 2. 2016 11:47
REDAKCE:. Pokud měli tito hráči půl na půl 130tis. vám "podezřelých" hlasů, Dvořák měl stav 40% a Poborský 54%, vysvětlete nám prosím, jak je možné že odmazáním 65tis. u Poborského vznikne odmazání 20% hlasů a odmazáním 65tis. hlasů u Dvořáka 20% hlasů přibude. Procenta mezi nimi byla rozložena celou dobu naprosto stejně. Čili nám chcete říct, že těch 5000 hlasů mu přišlo poslední den, kdy jste se rozhodli systém změnit? :-))))) To si skutečně myslíte, že všichni, kdo toto čtou jsou absolventi zvláštní školy? U Vás bych tedy chtěla mít založen bankovní účet - 150.000 Kč mi z účtu zmizí, ale přibude mi 20% finančních prostředků. Takže bomba. To je naprostý propadák, co tady předvádíte a to jste nám ještě ani nevysvětlili, kde přišel Dvořák ve vesnici Studená, kde je jedna společná IP adresa k 5000 hlasů. Ta Studená to bude asi slušnej oddíl....
3. 2. 2016 11:40
Hráč, Zpravodaj, Administrátor klubu - FK Studená | Jihočeský | Jindřichův Hradec
Takže…. Sestava podzimu byla zveřejněna 25. 11. 2015. Nějaká propagace tam proběhla. Jakožto admin našich fb stránek jsem to během soutěže asi 2x sdílel. Na fb stránkách máme necelých 400 fanoušků. Lidé se fotbalem ve Studené prostě baví, a proto se Vás ptám: Proč Vám přijde divný, že Libor nasbíral kolem 5ti tisíc hlasů za dva měsíce?
Aby měl pan Leoš s přáteli co propočítávat, pojďme si to uvést v číslech. Na hlasování byly dva měsíce, takže 60 dnů. V týmu nás je cca 16, ale z toho minimálně 10ti lidem nedělá problém v práci jednou za hodinu tam ten blbý hlas dát. Když to shrnu, jeden člověk za ten den 8 hlasů dá. Tak pojďme pane Leoši společně počítat: Jeden člověk krát 8 krát 60 dnů. Výsledek je 480. No a ještě to pojďme vynásobit deseti a celkové číslo je 4800. Proč se panebože pořád tak tupě divíte?? A to jsem počítal ještě s rezervou. Když budu ještě skromnější, řeknu Vám, že tým mu dal třeba 3000 hlasů… Jenom protože někdo někdy zapomněl nebo neměl čas. A to jsou hlasy jenom z týmu! Hlasy od Liborových přátel a fanoušků na fb si určitě s kamarády spočítáte doma sám a pevně doufám, že se k číslu 5 000 dostanete.
Abych se vrátil k prvnímu odstavci. Náš tým pravidelně hlasuje, ale někdy začátkem prosince nás přes noc lidé od p. Poborského předběhnou o 20%. Už předem bylo jasné, že lidé od p. Romana dávají hlasy roboticky. Předběhnutí o 20% přes noc je opravdu nenápadné )). Pak začalo robotické předhánění mezi Liborem a Romanem, které vyhrál druhý jmenovaný. Po odečtení však vyhrál Libor, protože tam měl víc fairplay hlasů: Pro ostatní hráče to je nefér – chápu. Proto bych tuto soutěž zrušil a obnovil jí, až bude vše dobře promyšleno.
Paní Blanko, proč hráči Studené vyhrávají většinu hlasování? Odpověď najdete ve druhém odstavci. Pevně doufám, že Vaše hlava nevymyslí opět nějaký blábol, kterým se tu pak budete nesmyslně hájit.
Dál doufám, že se hlasování udělá na captcha kod, aby se už vše neslo v duchu pravidel a bez podvodů. Byla by škoda, aby tato stránka upadla díky nějakému hlasování, o kterém, když se nad tím vším všichni zamyslíme, vlastně o nic nejde.
3. 2. 2016 10:23
Výsledný počet hlasů pro Libora Dvořáka byl necelých 5tis a pro Romana Poborského přes 1700. Rapidní změna procent byla v důsledku toho, že se odmazalo kolem 135tis falešných hlasů v této sestavě. Nikdo nemá důvod některého hráče prosazovat.
Podezřelé hlasování se výrazně projevilo až v tomto dlouhodobém hlasování, jsme rádi, že diskuse na toto téma vznikla a vám nebudou plánované změny vadit.
3. 2. 2016 03:33
Pánové z redakce, právě jsem přišel z noční a jsem zhnusen. Shrňme si události:
Na začátku prosince Vám oznamuji, že Dvořák hlasuje a ve všech minulých soutěžích vyhrál roboticky, nečestně, nepoctivě, nedalo velkou práci to odhalit, v noci pracuji, stačilo se co hodinu podívat, kolik mu narůstá procent. Dne 7.12. mi odpovídáte, že jste vše prověřili a že je vše v pořádku. Necháváte ho hlasovat dalších 7 týdnů roboticky. Těsně před koncem soutěže, když už jeho raketově narůstající procenta vrtají hlavou kdekomu, podlehnete nátlaku vícero lidí a vše překontrolujete. Abyste se sichrovali, uvádíte zde, že jste to nechali běžet jako že schválně, jako že jste si asi mysleli, že si to Dvořák rozmyslí a začne hlasovat poctivě. Ftipné:-))) Následně odmazáváte 20% hlasů R.Poborskému, Dvořákovi 20% připisujete a Romana tady necháte hanobit Dvořákovou přítelkyní Žembovou. Po několika dnech se uvolíte na naše dotěrné dotazy odpovědět a to tak, že Poborský s Dvořákem měli stejný počet "podezřelých"hlasů. Tedy oni měli 50 na 50 podezřelých hlasů, ale Dvořákovi je 20% připočteno a Poborskému je 20% odečteno. Čili rozkaz zní jasně: muž s koženou brašnou musí projít, aneb Dvořák musí zvítězit, i kdyby na chleba nebylo. Tedy pánové, toto je hnus nevídaného kalibru a pokud zde nechcete působit jako organizátoři kolosálního podvodu na fanoušky a na ostatní hráče, zejm. pak na Romana Poborského, uveďte ta procenta u Dvořáka laskavě na pravou míru. Než jste soutěž zastavili, měl něco málo přes 40%. Nikdo z nás nemusí být absolvent ČVUT, abychom neviděli, o co tady běží. Za mě 3x fuj.
3. 2. 2016 03:33
Pánové z redakce, právě jsem přišel z noční a jsem zhnusen. Shrňme si události:
Na začátku prosince Vám oznamuji, že Dvořák hlasuje a ve všech minulých soutěžích vyhrál roboticky, nečestně, nepoctivě, nedalo velkou práci to odhalit, v noci pracuji, stačilo se co hodinu podívat, kolik mu narůstá procent. Dne 7.12. mi odpovídáte, že jste vše prověřili a že je vše v pořádku. Necháváte ho hlasovat dalších 7 týdnů roboticky. Těsně před koncem soutěže, když už jeho raketově narůstající procenta vrtají hlavou kdekomu, podlehnete nátlaku vícero lidí a vše překontrolujete. Abyste se sichrovali, uvádíte zde, že jste to nechali běžet jako že schválně, jako že jste si asi mysleli, že si to Dvořák rozmyslí a začne hlasovat poctivě. Ftipné:-))) Následně odmazáváte 20% hlasů R.Poborskému, Dvořákovi 20% připisujete a Romana tady necháte hanobit Dvořákovou přítelkyní Žembovou. Po několika dnech se uvolíte na naše dotěrné dotazy odpovědět a to tak, že Poborský s Dvořákem měli stejný počet "podezřelých"hlasů. Tedy oni měli 50 na 50 podezřelých hlasů, ale Dvořákovi je 20% připočteno a Poborskému je 20% odečteno. Čili rozkaz zní jasně: muž s koženou brašnou musí projít, aneb Dvořák musí zvítězit, i kdyby na chleba nebylo. Tedy pánové, toto je hnus nevídaného kalibru a pokud zde nechcete působit jako organizátoři kolosálního podvodu na fanoušky a na ostatní hráče, zejm. pak na Romana Poborského, uveďte ta procenta u Dvořáka laskavě na pravou míru. Než jste soutěž zastavili, měl něco málo přes 40%. Nikdo z nás nemusí být absolvent ČVUT, abychom neviděli, o co tady běží. Za mě 3x fuj.
3. 2. 2016 03:33
Pánové z redakce, právě jsem přišel z noční a jsem zhnusen. Shrňme si události:
Na začátku prosince Vám oznamuji, že Dvořák hlasuje a ve všech minulých soutěžích vyhrál roboticky, nečestně, nepoctivě, nedalo velkou práci to odhalit, v noci pracuji, stačilo se co hodinu podívat, kolik mu narůstá procent. Dne 7.12. mi odpovídáte, že jste vše prověřili a že je vše v pořádku. Necháváte ho hlasovat dalších 7 týdnů roboticky. Těsně před koncem soutěže, když už jeho raketově narůstající procenta vrtají hlavou kdekomu, podlehnete nátlaku vícero lidí a vše překontrolujete. Abyste se sichrovali, uvádíte zde, že jste to nechali běžet jako že schválně, jako že jste si asi mysleli, že si to Dvořák rozmyslí a začne hlasovat poctivě. Ftipné:-))) Následně odmazáváte 20% hlasů R.Poborskému, Dvořákovi 20% připisujete a Romana tady necháte hanobit Dvořákovou přítelkyní Žembovou. Po několika dnech se uvolíte na naše dotěrné dotazy odpovědět a to tak, že Poborský s Dvořákem měli stejný počet "podezřelých"hlasů. Tedy oni měli 50 na 50 podezřelých hlasů, ale Dvořákovi je 20% připočteno a Poborskému je 20% odečteno. Čili rozkaz zní jasně: muž s koženou brašnou musí projít, aneb Dvořák musí zvítězit, i kdyby na chleba nebylo. Tedy pánové, toto je hnus nevídaného kalibru a pokud zde nechcete působit jako organizátoři kolosálního podvodu na fanoušky a na ostatní hráče, zejm. pak na Romana Poborského, uveďte ta procenta u Dvořáka laskavě na pravou míru. Než jste soutěž zastavili, měl něco málo přes 40%. Nikdo z nás nemusí být absolvent ČVUT, abychom neviděli, o co tady běží. Za mě 3x fuj.
3. 2. 2016 03:33
Pánové z redakce, právě jsem přišel z noční a jsem zhnusen. Shrňme si události:
Na začátku prosince Vám oznamuji, že Dvořák hlasuje a ve všech minulých soutěžích vyhrál roboticky, nečestně, nepoctivě, nedalo velkou práci to odhalit, v noci pracuji, stačilo se co hodinu podívat, kolik mu narůstá procent. Dne 7.12. mi odpovídáte, že jste vše prověřili a že je vše v pořádku. Necháváte ho hlasovat dalších 7 týdnů roboticky. Těsně před koncem soutěže, když už jeho raketově narůstající procenta vrtají hlavou kdekomu, podlehnete nátlaku vícero lidí a vše překontrolujete. Abyste se sichrovali, uvádíte zde, že jste to nechali běžet jako že schválně, jako že jste si asi mysleli, že si to Dvořák rozmyslí a začne hlasovat poctivě. Ftipné:-))) Následně odmazáváte 20% hlasů R.Poborskému, Dvořákovi 20% připisujete a Romana tady necháte hanobit Dvořákovou přítelkyní Žembovou. Po několika dnech se uvolíte na naše dotěrné dotazy odpovědět a to tak, že Poborský s Dvořákem měli stejný počet "podezřelých"hlasů. Tedy oni měli 50 na 50 podezřelých hlasů, ale Dvořákovi je 20% připočteno a Poborskému je 20% odečteno. Čili rozkaz zní jasně: muž s koženou brašnou musí projít, aneb Dvořák musí zvítězit, i kdyby na chleba nebylo. Tedy pánové, toto je hnus nevídaného kalibru a pokud zde nechcete působit jako organizátoři kolosálního podvodu na fanoušky a na ostatní hráče, zejm. pak na Romana Poborského, uveďte ta procenta u Dvořáka laskavě na pravou míru. Než jste soutěž zastavili, měl něco málo přes 40%. Nikdo z nás nemusí být absolvent ČVUT, abychom neviděli, o co tady běží. Za mě 3x fuj.
3. 2. 2016 01:52
Vida, vida, tak copak nám na to paní Žembová s panem Lindourkem asi poví....no nicméně, vážená REDAKCE, PROSÍME o zdůvodnění, proč byli "podezřelé" hlasy vymazány jen u p. Poborského a p. Dvořákovi ponechány. Pan Dvořák takto vyhrál všechny soutěže v minulosti, byli jste na to upozrněni p.Krásou a nechávali jste to být. Pan Krása na svém FCB zveřejnil e-mail, ve kterém jste mu odepsali, když Vás upozornil, že Dvořák podvádí, že je u něj vše v pořádku. Podepsal se pod to p. Příhoda. Tady teď lžete v přímém přenosu, když nám tvrdíte, že jste doufali, že duch fairplay bude silnější, a že jste nechtěli zasahovat. Měli jste zasáhnout okamžitě. Co si o tom máme, my fanouškové myslet? Jedině to, že KRYJETE DLOUHODOBÉ PODVODY LIBORA DVOŘÁKA a to i přesto, že jste na ně upozorňováni. A když už je to do očí bijící a celé to praskne, tak očerníte pro jistotu p. Poborského, který je od ledna v zahraničí a nemůže se ani bránit.

Otázka dále zněla, PROČ BYLI POFIDERNÍ HLASY ponechány panu Dvořákovi a kolik jich nyní ve skutečnosti má. Tedy těch které podle Vás nejsou závadné:-))). A kdo a podle jakého klíče určuje, které hlasy jsou závadné a které nejsou? To si opravdu myslíte, že jsou všichni hlupáci?

Toto je celé neskutečná hanba, Vaše hanba, Vy tady mluvte o fair-play. Že se nestydíte.
2. 2. 2016 21:07
V této sestavě se vyskytlo nejvíce podezřelých hlasů ze všech sestav v ČR a to jak pro hráče Dvořáka, tak pro Poborského. Celkem jich bylo téměř 130 tisíc. Rozdělení mezi Romanem a Liborem bylo téměř 50/50. Sami jsme toto nečekali, doufali jsme, že duch fairplay bude silnější než touha za každou cenu vyhrát a nechtěli jsme zasahovat do tradičního hlasování opisováním kódu.

Nicméně po této zkušenosti od jarní sezony přikročíme ke krokům, které co nejvíce zamezí těmto spekulacím. Je jasné, že ideální varianta se bude hledat těžko. Jedná se o první rok portálu a proto pojďme všichni čerpat ze zkušeností a směřovat k vylepšení ku prospěchu všech.
2. 2. 2016 11:44
PROSBA NA POŘADATELE SOUTĚŽE: Prosím o vymazání robotických hlasů u hráče Libora Dvořáka ze Studené. Pokud tak již bylo učiněno a pan Dvořák má stále přes 60%, tak prosím o nějaké logické vysvětlení faktu, jak tento hráč přišel k desítkám tisíc hlasů (počet jeho hlasů prosím upřesněte), když ve vesnici Studená je jedna IP adresa:-))) Za nejrozumnější považuji zveřejnit, z jakých IP adres dostal pan Dvořák kolik hlasů. Alespoň to největší penzum. Z diskuze vidím, že nejsem jediný, koho hlasování pana Dvořáka velmi zajímá. Předem děkujeme.
2. 2. 2016 02:17
Romana Poborského znám jako maximálně slušného a poctivého člověka (na rozdíl od p. Dvořáka, o kterém se povídá ledasco....) Ten si žádného robota na hlasování rozhodně neinstaloval. A zamyslete se lidi: Poborský má o pouhých 9% víc než Dvořák...a) myslel jsem si, že roboti makají docela fest, 10% rozdílu není nic...takže Dvořákovo fanoušci jsou stejně výkonní jako robot? a b) není to trochu zvláštní, že těsně před koncem Dvořák udává Poborského, že má robota? Čestného člověka těžko něco takového může napadnout, navíc kvůli hloupým pár procentům rozdílu....Já jsem doteď nevěděl, že něco takového vůbec existuje. Mě by vůbec neudivilo, kdyby robota na hlasování p. Poborského nechal instalovat Dvořák, který s roboty pracuje od začátku soutěže, tak, aby ho zdiskreditoval a soutěž opět vyhrál. Tedy pokud to tak vůbec bylo. Tento server je vrcholně nedůvěryhodný, mohou nám říkat cokoli.
1. 2. 2016 20:28
Žembová, Vy si pletete žalobu s trestním oznámením. Není tajemstvím, že p. Dvořák již v minulosti trestně stíhán pro podvody byl (není mi známo, zda pravomocně odsouzen). Tedy nechť Vám ten úsměv nezmizí.
1. 2. 2016 20:16
:-D :-D :-D :-D :-D děkuji za Váš komentář Blanko, člověk se aspoň pěkně od srdce zasměje :-D žaloba za to, že někomu uberou více než 20% kvůli robotickému hlasování a tudíž podvodu. No chtěla bych vidět smích toho kdo to bude posuzovat :-D Tímto debatu končím protože na to už se nedá nic víc říct. Přeji pěkný večer :-)
1. 2. 2016 20:07
No vtipné je, Žembová, že p. Poborský, kterého jste zde právě nařkla z podvodu, a který je až do března mimo republiku, zvažuje trestní oznámení. To podle mých posledních informací. Mj. pan Poborský a jeho bratr Karel, mají jistě nepochybně více přátel a fanoušků po celém světě než jistý pan no-name ze Studené. Tedy nechť je prověřeno oficiální cestou, co se v této soutěži děje. A s těmi nařčeními z podvodu u p. Poborského buďte hodně opatrná.
1. 2. 2016 19:59
Sylvo, trefila jste hřebíček na hlavičku!! Jsem ráda, že nejsem jediná, kdo si toho všimnul, Dvořákovo zázračná noční procenta....já totiž nemůžu v noci spát, vařím, brouzdám po bytě i na internetu. A toto bylo opravdu hodně zvláštní, jak všichni Dvořákovo fanoušci celé noci nespí, sedí u svých u kompů a mobilů, aby mohli Dvořákovi poslat jeden hlas za hodinu...ze Studené, kde mají všichni jednu IP adresu....:-))))))))))))
1. 2. 2016 19:59
Nejvíc vtipné je, že Libora osočují z podvodu právě přátelé p. Poborského kterému bylo odebráno snad 20% hlasů právě kvůli podvodu :-D
1. 2. 2016 19:49
Hráč, Zpravodaj, Administrátor klubu - FK Studená | Jihočeský | Jindřichův Hradec
Leoš Krása:
:D :D Achjo. Běžte si s přáteli sednou k pivínku do místní hospody a dělejte statistiky hlasování každýmu hráči z fotbalunas. Už teď se nemůžeme dočkat Vašeho čísla.
1. 2. 2016 19:49
Hráč, Zpravodaj, Administrátor klubu - FK Studená | Jihočeský | Jindřichův Hradec
Leoš Krása:
:D :D Achjo. Běžte si s přáteli sednou k pivínku do místní hospody a dělejte statistiky hlasování každýmu hráči z fotbalunas. Už teď se nemůžeme dočkat Vašeho čísla.
1. 2. 2016 19:45
Je pravda,že panu Dvořákovi naskočily i třeba 4% přes noc a ještě zvláštnější je že jemu nikdo nic neodečetl. Sláva vítězům čest poraženým. Tím pro mě toto hlasování skončilo a na hráče kole už ani nebudu reagovat. Jelikož to zas vyhraje někdo ze Studené :)
1. 2. 2016 19:34
Tomáš Lindourek: Pane Lindourku, Libor Dvořák je samozřejmě stejný pojem jako Paolo Maldini. Všichni to tak vnímáme a vzhledem k tomu, že ve Studené máte všichni jednu stejnou IP adresu, tak rozumíme, že se Vám daří posílat Vašemu místnímu Paolovi stovky hlasů za hodinu:-))))) Docela jste mně pobavil.
1. 2. 2016 19:21
Hráč, Zpravodaj, Administrátor klubu - FK Studená | Jihočeský | Jindřichův Hradec
Blanka Oujezdská:
Pokud jste tak slabá a nerozumíte větě, že všechny robotické hlasy byly smazány, tak Vám víc nemohu pomoci :)
Nemůžu se dočkat, až se hlasování změní. Budem opisovat hesla - s tím souhlasím. Nejvíc se budu těšit na Váš pláč,
že to zase vyhrál Libor. A zase, jako typičtí závistiví češi, budete hledat někde chybu. A pořád a pořád dokola, dokud to nevyhraje Váš oblíbenec.
1. 2. 2016 19:06
To Lindourek: Pane Lindourku, že Vy tou Vaší hlavou dáváte moc hlaviček? :-) Nebo si snad myslíte, že spoluhráči a fanoušci ostatních hráčů jim hlasy neposílají? Opravdu si myslíte, že Vám tohle vysvětlení baštíme?
1. 2. 2016 18:51
Hráč, Zpravodaj, Administrátor klubu - FK Studená | Jihočeský | Jindřichův Hradec
Blanka Oujezdová:
To bude asi tím, že se mu my (spoluhráči a fanoušci), snažíme dávat každou hodinu hlas, aby tuto soutěž vyhrál. S tím Romem to raději nebudu rozebírat, protože bych se musel akorát nad vaší slabou hlavou rozčílit a to nemám zapotřebí.
1. 2. 2016 18:49
A ještě zajímavější je, že ihned na začátku soutěže jsem kontaktoval p.Příhodu, provozovatele tohoto serveru s tím, že Dvořákovi naskakují raketově hlasy, že není v jeho silách, aby hlasoval "sportovní" cestou a že by bylo vhodné, aby opatřili anketu captcha kódem, aby budila alespoň zdání důvěryhodnosti. Na to se mi p. Příhoda ani nenamáhal odpovědět a dnes nám tady vysvětluje, že se jim "nechtělo opatřit anketu otravným captcha kódem". Tak se ptám, koho "captcha kód" kód otravuje? Koho otravuje 1x za hodinu opsat 5ti místný kód? Zase jen Dvořáka, který hlasuje jak už víme z minulých soutěží kombinovaně roboticky (pochybuju, že jeho hlasy byly prověřeny) a manuálně, kdy obešel systém (stačí vypnout cookies) a kliká a kliká a kliká a místo jednoho hlasu za hodinu si jich posílá stovku (vím to, počítali jsme s přáteli, kolik hlasů je na 1%). Takže opisovat captcha by ho samozřejmě zdržovalo. No, a když už to uklikat nemohl, tak se některým hlasy vymazaly, no. To je směšné, absolutně nedůvěryhodné, nechť si hraje p. Příhoda s p.Dvořákem příště sám.
1. 2. 2016 11:27
Tady je hodně zajímavá jedna věc. A sice, že tuto soutěž "fotbalista kola" "fotbalista podzimu" vyhrává neustále jeden a ten samý člověk. Jedná se o pána romské národnosti ze Studené. A když už má vyhrát někdo jiný, tak se jeho hlasy připočtou pod pofiderním zdůvodněním opět tomuto Romovi. Tak nevím, jestli je to proto, aby to bylo politicky korektní, nebo je to proto, že ten člověk je kamarádem provozovatele tohoto serveru. Osobně pro mně tento server ztrácí důvěryhodnost, protože fér by bylo soutěž anulovat a ne manipulovat s hlasy podle vlastního uvážení.
1. 2. 2016 02:17
Byly vymazány tzv. robotické hlasy a odmázáním těchto hlasů klesl celkový počet zaslaných hlasů a došlo k přepočtu výsledného procentuálního podílu pro jednotlivé hráče.
31. 1. 2016 09:11
Změnit to před koncem soutěže se vám zdá fér? Je zvláštní že hráč který "nepřelezl" procento jich má nejednou pomalu 14. Máte pravdu že je třeba změnit systém, ale měnit ho den před koncem soutěže?
31. 1. 2016 00:11
Bohužel v některých soutěžích bylo robotických hlasů velice hodně, proto jsme museli zakročit a vymazat je. Máme v plánu změnit systém hlasování, ale musíme nalézt optimální vyvážení uživatelského pohodlí vs. rizika hlasování nesportovně "roboticky" ovlivnit. Nechtěli jsme do současného hlasování přidat otravné opisování kontrolních kódu ("captcha").

Náměty na nové funkce, které chcete mít v rámci změny hlasovacího formátu k dispozici, posílejte do diskuze pod hlavním článkem, viz odkaz níže. Chcete mít jako registrovaní uživatelé možnost např. spolutvořit sestavy kola? A co takhle hodnotit i jednotlivé hráče v utkání, rozhodčího a třeba i pivo a klobásu na stadionu? Záleží jen na vás, do čeho budete mít chuť ...

http://www.fotbalunas.cz/clanek/2209/news-aktualizace-hlasu-v-sestavach-podzimu/
30. 1. 2016 23:34
Je zvláštní jak se během krátké chvilky změnily procenta.