SESTAVA PODZIMU - Jihočeský | Jindřichův Hradec | Okresní přebor , 2015-2016

Datum kola: 25.11.2015

42

Je to tady. Tohle je jedenáct nejlepších fotbalistů této soutěže. Hlasovat pro své favority můžete až do konce ledna. Poté bude vybráno deset vítězů z celé republiky s největším počtem hlasů, kteří se dostanou do slosování o zajímavé ceny.

BRANKÁŘ

Jan Pospíchal - brankář Slavonic, který svými nevěřitelnými reflexi na brankové čáře mnohokrát podržel obranu svého týmu, i díky němu se může první tým okresního přeboru pyšnit nejméně obdrženými brankami.

 

OBRÁNCI

Miloslav Anichober - stoper ze Staré Hlíny. Je považován za vůbec nejlepšího stopera OP Jindřichův Hradec. Jeho hlavní přednosti jsou výborné čtení hry a předvídavost.

Tomáš Dohnal – obránce Jiskry Strmilov. Stabilní článek obranné linie strmilovských, který dokáže skvěle číst hru a zvládá dávat i poměrně dost branek. Mladý talentovaný hráč, na kterého trenér Lehejček hodně spoléhá.

Miroslav Studnička – zkušený obránce Staňkova, který skvěle čte hru, diriguje si své spoluhráče a je výborný hlavičkář. Hraničář je i díky jeho gólům alespoň v té lepší polovině tabulky.

 

ZÁLOŽNÍCI

Petr Distl – 42-letý záložník Dyje Staré Hobzí, který je i přes svůj vyšší věk stále nepostradatelným článkem týmu. Pro mužstvo jsou důležité jeho perfektně zahrávané standardky a myšlení ve hře.

Roman Poborský  - Novosedly nad Nežárkou. Bratr bývalého reprezentačního záložníka Karla Poborského je nejvýraznější postavou svého týmu. Mužstvo se spoléhá především na jeho fotbalové myšlení a čich na branky. Jako správný kapitán vytáhl mančaft až na druhé místo OP.

Daniel Přílepek  – záložník Stráže nad Nežárkou je nedílnou součástí svého mužstva. Tým ze středu tabulky očekává jeho produktivitu na hřišti, což splňuje svými góly a bojovností.

Jiří Feytl  – záložník Nové Bystřice, který vypomáhá svými zkušenostmi z vyšší soutěže v nedaleké Číměři ještě s několika hráči a jsou tak základním stavebním kamenem číměřského celku. Jiří Feytl dává poměrně dost branek a je neúnavným bojovníkem na kraji záložní řady.

 

ÚTOČNÍCI

Libor Dvořák - útočník FK Studená. Nejlepší střelec této soutěže. Mužstvo se spoléhá hlavně na jeho rychlost a čich na branky. Zajímavostí je, že se na čele střelců OP drží několik sezón. Anketu o hráče kola vyhrál jako jediný 2x.

Václav Čapek - útočník Blesk Klikov. Rozený střelec. Odehrál 12 zápasů, kromě jediného v každém zápase skóroval. Bez něho by klikovští v tabulce nebyli tak vysoko.

 

Martin Bodlák – útočník Sokol Slavonice. Velký bojovník, který chce pořád dávat góly, což se mu daří. Po podzimní části se nachází na druhé příčce nejlepších střelců soutěže z 15 zásahy.

 

Je to opravdu jedenáct nejlepších fotbalistů této soutěže? Chybí podle vás někdo, kdo si v sestavě podzimu zasloužil být? Dejte do komentářů jeho jméno a důvod, proč zrovna on chybí. V sestavě podzimu můžete hlasovat pro své favority až do konce ledna. Poté bude vybráno deset vítězů z celé republiky s největším počtem hlasů, kteří se dostanou do slosování o zajímavé ceny. Ceny již brzy zveřejníme. Máte se na co těšit. Pokud se do TOP10 nedostane žádný z brankářů, pak se ten, který bude mít nejvíce hlasů ze všech, dostává do slosování a výběr se rozšíří na top11.

 

Jsi hráč v této sestavě a máš zajímavé foto ze zápasu nebo jiné, o které by ses rád podělil? Pošli ho v dostatečné kvalitě na info@fotbalunas.cz a uveď tvé jméno a soutěž. 

 

Poslat fotky a informace ze zápasu nebylo nikdy jednodušší. Jak na to se dozvíte zde.
Hlasovat pro hráče můžete od 27.11.2015 12:00 do 31.01.2016 23:59

Hlasování bylo ukončeno

Hlasování jsme ukončili. Brzy se dozvíte vítěze. A pokud váš favorit nevyhrál, nevadí, pokud bude i nadále předvádět skvělé výkony, budete ho nacházet v dalších sestavách kola :)

Související články

Autor: Jan Valenta

Jak nasbírat co nejvíce hlasů?

  • Klikni na "To se mi líbí" a "Sdílej" link na svůj Facebook
  • Pošli svým přátelům soukromou zprávu s linkem a prosbou o hlas
  • Pošli svým známým email s odkazem na sestavu
  • Zapoj do hlasovaní svůj klub, spoluhráče a dej odkaz na klubový facebook
  • Upozorni všechny, že hlasovat mohou každou hodinu, pokud mají účet na fotbalunas.cz

Komentáře

Pro psaní komentářů musíte být přihlášen.
4. 2. 2016 12:28
Na přání hráčů Roman Poborský a Libor Dvořák jsme jim odebrali všechny hlasy.
Zároveň chceme říct, že vyjádření pana Poborského striktně odmítáme. Vždyť portál fotbalunas.cz vznikal pro vás všechny, protože zájem o amatérský fotbal byl nulový. Proč bychom měli někoho chtít prosazovat.
Bohužel jste byli zřejmě obětí nějakého vtipálka, protože jak pan Poborský, tak pan Dvořák říkají, že s tím nemají nic společného.
Tímto to považujeme za uzavřené, ale pachuť z toho celého v nás zůstane.
Snad už nic podobného nebude nutné řešit.
Přejeme všem, aby se jim ve zbytku sezoně dařilo.
fotbalunas.cz
4.2.2016 12:28
Na přání hráčů Roman Poborský a Libor Dvořák jsme jim odebrali všechny hlasy.
Zároveň chceme říct, že vyjádření pana Poborského striktně odmítáme. Vždyť portál fotbalunas.cz vznikal pro vás všechny, protože zájem o amatérský fotbal byl nulový. Proč bychom měli někoho chtít prosazovat.
Bohužel jste byli zřejmě obětí nějakého vtipálka, protože jak pan Poborský, tak pan Dvořák říkají, že s tím nemají nic společného.
Tímto to považujeme za uzavřené, ale pachuť z toho celého v nás zůstane.
Snad už nic podobného nebude nutné řešit.
Přejeme všem, aby se jim ve zbytku sezoně dařilo.
fotbalunas.cz
4. 2. 2016 11:24
Administrátor klubu, Předseda klubu, Zpravodaj - SK Novosedly nad Nežárkou | Jihočeský | Jindřichův Hradec
Roman Poborský
Potvrzuji tímto, že si přeji, aby mé hlasy byly odstraněny. Nejen z mého pohledu je anketa jednoznačně manipulovaná ve prospěch jiného hráče a celkově nejsem s její amatérskou organizací spokojen. Pokud jste byli upozorněni na robotické hlasování a záměrně jste ho nechali běžet, abyste ke konci soutěže některé hlasy smazali (jsem přesvědčen o tom, že všechny rozhodně ne), je evidentní, že máte zájem výsledky ovlivňovat. Vaše amatérské a účelové polo-odpovědi na dotazy dopisovatelů mně přesvědčili o tom, že hlasování je nepoctivé a redakce neprofesionální.
Nepřeji si, aby s tímto bylo spojováno moje jméno.
S pozdravem,
Roman Poborský
4.2.2016 11:24
Administrátor klubu, Předseda klubu, Zpravodaj - SK Novosedly nad Nežárkou | Jihočeský | Jindřichův Hradec
Roman Poborský
Potvrzuji tímto, že si přeji, aby mé hlasy byly odstraněny. Nejen z mého pohledu je anketa jednoznačně manipulovaná ve prospěch jiného hráče a celkově nejsem s její amatérskou organizací spokojen. Pokud jste byli upozorněni na robotické hlasování a záměrně jste ho nechali běžet, abyste ke konci soutěže některé hlasy smazali (jsem přesvědčen o tom, že všechny rozhodně ne), je evidentní, že máte zájem výsledky ovlivňovat. Vaše amatérské a účelové polo-odpovědi na dotazy dopisovatelů mně přesvědčili o tom, že hlasování je nepoctivé a redakce neprofesionální.
Nepřeji si, aby s tímto bylo spojováno moje jméno.
S pozdravem,
Roman Poborský
3. 2. 2016 16:36
Hráče Libora Dvořáka a Romana Poborského tímto žádáme, aby nás kontaktovali na email info@fotbalunas.cz a připojili své číslo. Po ověření, že chtějí být z této soutěže staženi, pak tak učiníme. Ze sestavy vymazáni nebudou, protože tam se dostali na základě svých výkonů. Budou jim ale odstraněny hlasy. Nikdo nechtěl, aby to dopadlo takto. Jde o fotbal, o sport a je smutné, že to vyústilo až v nařčení, že to fotbalunas.cz dělal záměrně. Tímto situaci považujeme za uzavřenou a jakmile se pobavíme přímo s hráči, pak vás budeme informovat o výsledku.
3.2.2016 16:36
Hráče Libora Dvořáka a Romana Poborského tímto žádáme, aby nás kontaktovali na email info@fotbalunas.cz a připojili své číslo. Po ověření, že chtějí být z této soutěže staženi, pak tak učiníme. Ze sestavy vymazáni nebudou, protože tam se dostali na základě svých výkonů. Budou jim ale odstraněny hlasy. Nikdo nechtěl, aby to dopadlo takto. Jde o fotbal, o sport a je smutné, že to vyústilo až v nařčení, že to fotbalunas.cz dělal záměrně. Tímto situaci považujeme za uzavřenou a jakmile se pobavíme přímo s hráči, pak vás budeme informovat o výsledku.
3. 2. 2016 13:03
Z prispevku co tu ctu..Urazite mou osobu a mi pratele se me pouze zastavaji...Rom nejsem!!!! Pro podvody jsem stihany nikdy nebyl!!! S pocitaci neumim, takze jsem si ani zadne roboticke hlasy sam nedal!! Mou pritelkyni z toho vynechte, pouze se me zastava...A ted k veci...Sdilim nazor pana Poborskeho a chtel bych timto poprosit redakci aby me vymazala ze sestavy podzimu a vitezem se stal treti v poradi..Dekuji
3.2.2016 13:03
Z prispevku co tu ctu..Urazite mou osobu a mi pratele se me pouze zastavaji...Rom nejsem!!!! Pro podvody jsem stihany nikdy nebyl!!! S pocitaci neumim, takze jsem si ani zadne roboticke hlasy sam nedal!! Mou pritelkyni z toho vynechte, pouze se me zastava...A ted k veci...Sdilim nazor pana Poborskeho a chtel bych timto poprosit redakci aby me vymazala ze sestavy podzimu a vitezem se stal treti v poradi..Dekuji
3. 2. 2016 13:00
Lindourek: No, je fakt pane Lindourku, že kdyby moji hloupou hlavu, jak mně nazýváte, měl léčit takový lékař jako Vy jste počtář, tak bych asi rovnou skočila pod vlak, abych se dlouho netrápila:-))))
3.2.2016 13:00
Lindourek: No, je fakt pane Lindourku, že kdyby moji hloupou hlavu, jak mně nazýváte, měl léčit takový lékař jako Vy jste počtář, tak bych asi rovnou skočila pod vlak, abych se dlouho netrápila:-))))
3. 2. 2016 12:48
ROMAN: Romane, tleskám, pro mně jseš zase jasnej vítěz ty. Alespoň morální. Zato po Dvořákovi a jeho PR týmu ze Studené tady zbyl jen hnilobnej pach a pachuť podvodu, tý se tahle soutěž už asi nezbaví. Dvořák ať si to vítězství užije, slušnej člověk by sice chodil kanálama, ale co. Až se vrátíš, dáme soupravu:-)) Měj se tam krásně a užívej.
3.2.2016 12:48
ROMAN: Romane, tleskám, pro mně jseš zase jasnej vítěz ty. Alespoň morální. Zato po Dvořákovi a jeho PR týmu ze Studené tady zbyl jen hnilobnej pach a pachuť podvodu, tý se tahle soutěž už asi nezbaví. Dvořák ať si to vítězství užije, slušnej člověk by sice chodil kanálama, ale co. Až se vrátíš, dáme soupravu:-)) Měj se tam krásně a užívej.
3. 2. 2016 12:42
Hráč, Zpravodaj, Administrátor klubu - FK Studená | Jihočeský | Jindřichův Hradec
:D :D Na to už nejde nic napsat pane Štěpánku :D Vy jste tomu dal tečku :D Sbohem
3.2.2016 12:42
Hráč, Zpravodaj, Administrátor klubu - FK Studená | Jihočeský | Jindřichův Hradec
:D :D Na to už nejde nic napsat pane Štěpánku :D Vy jste tomu dal tečku :D Sbohem
3. 2. 2016 12:34
To mělo být PS na rozloučenou, pardon, protože tento cinklý portál už nikdy nenavštívím.
3.2.2016 12:34
To mělo být PS na rozloučenou, pardon, protože tento cinklý portál už nikdy nenavštívím.
3. 2. 2016 12:31
JŠ: Lindourek a Žembová, to bude zjevně think-tank Studené podle těch příspěvků:-)))
3.2.2016 12:31
JŠ: Lindourek a Žembová, to bude zjevně think-tank Studené podle těch příspěvků:-)))
3. 2. 2016 12:25
Lindourku, nerozčilujte se, praskne Vám cévka a budete tahat nohu. Jste člověk inteligence mdlé, přičemž předpokládáte, že stejně mdlé inteligence jsou i ti ostatní. A navíc jste hulvát, od začátku zde urážíte člověka, o kterém zhola nic nevíte, navíc dámu. NAHLAŠUJI TÍMTO VÁŠ PŘÍSPĚVEK REDAKCI JAKO URÁŽLIVÝ A DO SLUŠNÉ DISKUZE NEPATŘÍCÍ. Na slušném portálu byste dostal ban. Uvidíme, co provedou s Vašimi urážkami na adresu paní Blanky zde.
3.2.2016 12:25
Lindourku, nerozčilujte se, praskne Vám cévka a budete tahat nohu. Jste člověk inteligence mdlé, přičemž předpokládáte, že stejně mdlé inteligence jsou i ti ostatní. A navíc jste hulvát, od začátku zde urážíte člověka, o kterém zhola nic nevíte, navíc dámu. NAHLAŠUJI TÍMTO VÁŠ PŘÍSPĚVEK REDAKCI JAKO URÁŽLIVÝ A DO SLUŠNÉ DISKUZE NEPATŘÍCÍ. Na slušném portálu byste dostal ban. Uvidíme, co provedou s Vašimi urážkami na adresu paní Blanky zde.
3. 2. 2016 12:05
Hráč, Zpravodaj, Administrátor klubu - FK Studená | Jihočeský | Jindřichův Hradec
To bude asi tím paní Blanko, že Roman měl robotické hlasy celou soutěž a Libor tam měl i hlasy podle pravidel. Vy jste opravdu s dovolením hloupá :))
3.2.2016 12:05
Hráč, Zpravodaj, Administrátor klubu - FK Studená | Jihočeský | Jindřichův Hradec
To bude asi tím paní Blanko, že Roman měl robotické hlasy celou soutěž a Libor tam měl i hlasy podle pravidel. Vy jste opravdu s dovolením hloupá :))
3. 2. 2016 12:05
Pane Lindourku, nechte si ty narážky na moji hlavu a já mám spíš starost o Vaši hlavu a Vaše játra, když celé noci vysedáváte v hospodě a hlasujete pro Dvořáka z té jedné IP adresy, kterou ve vsi máte. Já na Vaši pavlač nesestoupím. Panu Poborskému stoupaly proporcionálně a vážně Vás "inženýry" ze Studené podezříváme, že v této nekalosti máte prsty vy. Necht si p. Poborský rozhodne sám, zda nechá prošetřit kdo a proč to udělal. 20% za noc...ano to jste si popletl s Dvořákem, je nás víc, kdo toho byl svědkem.
3.2.2016 12:05
Pane Lindourku, nechte si ty narážky na moji hlavu a já mám spíš starost o Vaši hlavu a Vaše játra, když celé noci vysedáváte v hospodě a hlasujete pro Dvořáka z té jedné IP adresy, kterou ve vsi máte. Já na Vaši pavlač nesestoupím. Panu Poborskému stoupaly proporcionálně a vážně Vás "inženýry" ze Studené podezříváme, že v této nekalosti máte prsty vy. Necht si p. Poborský rozhodne sám, zda nechá prošetřit kdo a proč to udělal. 20% za noc...ano to jste si popletl s Dvořákem, je nás víc, kdo toho byl svědkem.
3. 2. 2016 12:04
Administrátor klubu, Předseda klubu, Zpravodaj - SK Novosedly nad Nežárkou | Jihočeský | Jindřichův Hradec
Prohlášení Romana Poborského
Rád bych se vyjádřil k tomu, co tady probíhá. Jsem od cca poloviny ledna na dovolené v končinách, kde ani není žádné nebo velmi sporadické připojení k internetu. Poprosil jsem tedy kamaráda Pavla Fryše. Děkuji všem svým fanouškům, kamarádům a spoluhráčům za zaslané hlasy a podporu v této diskuzi. K celé záležitosti sděluji, že nejsem žádný podvodník, ani nevím, co je vlastně myšleno tzv. "falešnými hlasy", ale pokud mi chtěl někdo takto pomoci, tak ho žádám, aby to zde uvedl na pravou míru. Redakci žádám o vyškrtnutí mého jména z této soutěže, jelikož jsem v anketu i její pořadetele ztratil veškerou důvěru a nechci s touto maškarádou být jakýmkoli způsobem nadále spojován. Pro mě je vítězem třetí z nás, a sice Míla Anichober, a pokud má redakce zájem o jakžtakž důstojné a spravedlivé zakončení tohoto teátru, tak všechny hráče s těmito údajně falešnými hlasy diskvalifikuje a jako vítěze Mílu vyhlásí.
3.2.2016 12:04
Administrátor klubu, Předseda klubu, Zpravodaj - SK Novosedly nad Nežárkou | Jihočeský | Jindřichův Hradec
Prohlášení Romana Poborského
Rád bych se vyjádřil k tomu, co tady probíhá. Jsem od cca poloviny ledna na dovolené v končinách, kde ani není žádné nebo velmi sporadické připojení k internetu. Poprosil jsem tedy kamaráda Pavla Fryše. Děkuji všem svým fanouškům, kamarádům a spoluhráčům za zaslané hlasy a podporu v této diskuzi. K celé záležitosti sděluji, že nejsem žádný podvodník, ani nevím, co je vlastně myšleno tzv. "falešnými hlasy", ale pokud mi chtěl někdo takto pomoci, tak ho žádám, aby to zde uvedl na pravou míru. Redakci žádám o vyškrtnutí mého jména z této soutěže, jelikož jsem v anketu i její pořadetele ztratil veškerou důvěru a nechci s touto maškarádou být jakýmkoli způsobem nadále spojován. Pro mě je vítězem třetí z nás, a sice Míla Anichober, a pokud má redakce zájem o jakžtakž důstojné a spravedlivé zakončení tohoto teátru, tak všechny hráče s těmito údajně falešnými hlasy diskvalifikuje a jako vítěze Mílu vyhlásí.
3. 2. 2016 11:47
REDAKCE:. Pokud měli tito hráči půl na půl 130tis. vám "podezřelých" hlasů, Dvořák měl stav 40% a Poborský 54%, vysvětlete nám prosím, jak je možné že odmazáním 65tis. u Poborského vznikne odmazání 20% hlasů a odmazáním 65tis. hlasů u Dvořáka 20% hlasů přibude. Procenta mezi nimi byla rozložena celou dobu naprosto stejně. Čili nám chcete říct, že těch 5000 hlasů mu přišlo poslední den, kdy jste se rozhodli systém změnit? :-))))) To si skutečně myslíte, že všichni, kdo toto čtou jsou absolventi zvláštní školy? U Vás bych tedy chtěla mít založen bankovní účet - 150.000 Kč mi z účtu zmizí, ale přibude mi 20% finančních prostředků. Takže bomba. To je naprostý propadák, co tady předvádíte a to jste nám ještě ani nevysvětlili, kde přišel Dvořák ve vesnici Studená, kde je jedna společná IP adresa k 5000 hlasů. Ta Studená to bude asi slušnej oddíl....
3.2.2016 11:47
REDAKCE:. Pokud měli tito hráči půl na půl 130tis. vám "podezřelých" hlasů, Dvořák měl stav 40% a Poborský 54%, vysvětlete nám prosím, jak je možné že odmazáním 65tis. u Poborského vznikne odmazání 20% hlasů a odmazáním 65tis. hlasů u Dvořáka 20% hlasů přibude. Procenta mezi nimi byla rozložena celou dobu naprosto stejně. Čili nám chcete říct, že těch 5000 hlasů mu přišlo poslední den, kdy jste se rozhodli systém změnit? :-))))) To si skutečně myslíte, že všichni, kdo toto čtou jsou absolventi zvláštní školy? U Vás bych tedy chtěla mít založen bankovní účet - 150.000 Kč mi z účtu zmizí, ale přibude mi 20% finančních prostředků. Takže bomba. To je naprostý propadák, co tady předvádíte a to jste nám ještě ani nevysvětlili, kde přišel Dvořák ve vesnici Studená, kde je jedna společná IP adresa k 5000 hlasů. Ta Studená to bude asi slušnej oddíl....
3. 2. 2016 11:40
Hráč, Zpravodaj, Administrátor klubu - FK Studená | Jihočeský | Jindřichův Hradec
Takže…. Sestava podzimu byla zveřejněna 25. 11. 2015. Nějaká propagace tam proběhla. Jakožto admin našich fb stránek jsem to během soutěže asi 2x sdílel. Na fb stránkách máme necelých 400 fanoušků. Lidé se fotbalem ve Studené prostě baví, a proto se Vás ptám: Proč Vám přijde divný, že Libor nasbíral kolem 5ti tisíc hlasů za dva měsíce?
Aby měl pan Leoš s přáteli co propočítávat, pojďme si to uvést v číslech. Na hlasování byly dva měsíce, takže 60 dnů. V týmu nás je cca 16, ale z toho minimálně 10ti lidem nedělá problém v práci jednou za hodinu tam ten blbý hlas dát. Když to shrnu, jeden člověk za ten den 8 hlasů dá. Tak pojďme pane Leoši společně počítat: Jeden člověk krát 8 krát 60 dnů. Výsledek je 480. No a ještě to pojďme vynásobit deseti a celkové číslo je 4800. Proč se panebože pořád tak tupě divíte?? A to jsem počítal ještě s rezervou. Když budu ještě skromnější, řeknu Vám, že tým mu dal třeba 3000 hlasů… Jenom protože někdo někdy zapomněl nebo neměl čas. A to jsou hlasy jenom z týmu! Hlasy od Liborových přátel a fanoušků na fb si určitě s kamarády spočítáte doma sám a pevně doufám, že se k číslu 5 000 dostanete.
Abych se vrátil k prvnímu odstavci. Náš tým pravidelně hlasuje, ale někdy začátkem prosince nás přes noc lidé od p. Poborského předběhnou o 20%. Už předem bylo jasné, že lidé od p. Romana dávají hlasy roboticky. Předběhnutí o 20% přes noc je opravdu nenápadné )). Pak začalo robotické předhánění mezi Liborem a Romanem, které vyhrál druhý jmenovaný. Po odečtení však vyhrál Libor, protože tam měl víc fairplay hlasů: Pro ostatní hráče to je nefér – chápu. Proto bych tuto soutěž zrušil a obnovil jí, až bude vše dobře promyšleno.
Paní Blanko, proč hráči Studené vyhrávají většinu hlasování? Odpověď najdete ve druhém odstavci. Pevně doufám, že Vaše hlava nevymyslí opět nějaký blábol, kterým se tu pak budete nesmyslně hájit.
Dál doufám, že se hlasování udělá na captcha kod, aby se už vše neslo v duchu pravidel a bez podvodů. Byla by škoda, aby tato stránka upadla díky nějakému hlasování, o kterém, když se nad tím vším všichni zamyslíme, vlastně o nic nejde.
3.2.2016 11:40
Hráč, Zpravodaj, Administrátor klubu - FK Studená | Jihočeský | Jindřichův Hradec
Takže…. Sestava podzimu byla zveřejněna 25. 11. 2015. Nějaká propagace tam proběhla. Jakožto admin našich fb stránek jsem to během soutěže asi 2x sdílel. Na fb stránkách máme necelých 400 fanoušků. Lidé se fotbalem ve Studené prostě baví, a proto se Vás ptám: Proč Vám přijde divný, že Libor nasbíral kolem 5ti tisíc hlasů za dva měsíce?
Aby měl pan Leoš s přáteli co propočítávat, pojďme si to uvést v číslech. Na hlasování byly dva měsíce, takže 60 dnů. V týmu nás je cca 16, ale z toho minimálně 10ti lidem nedělá problém v práci jednou za hodinu tam ten blbý hlas dát. Když to shrnu, jeden člověk za ten den 8 hlasů dá. Tak pojďme pane Leoši společně počítat: Jeden člověk krát 8 krát 60 dnů. Výsledek je 480. No a ještě to pojďme vynásobit deseti a celkové číslo je 4800. Proč se panebože pořád tak tupě divíte?? A to jsem počítal ještě s rezervou. Když budu ještě skromnější, řeknu Vám, že tým mu dal třeba 3000 hlasů… Jenom protože někdo někdy zapomněl nebo neměl čas. A to jsou hlasy jenom z týmu! Hlasy od Liborových přátel a fanoušků na fb si určitě s kamarády spočítáte doma sám a pevně doufám, že se k číslu 5 000 dostanete.
Abych se vrátil k prvnímu odstavci. Náš tým pravidelně hlasuje, ale někdy začátkem prosince nás přes noc lidé od p. Poborského předběhnou o 20%. Už předem bylo jasné, že lidé od p. Romana dávají hlasy roboticky. Předběhnutí o 20% přes noc je opravdu nenápadné )). Pak začalo robotické předhánění mezi Liborem a Romanem, které vyhrál druhý jmenovaný. Po odečtení však vyhrál Libor, protože tam měl víc fairplay hlasů: Pro ostatní hráče to je nefér – chápu. Proto bych tuto soutěž zrušil a obnovil jí, až bude vše dobře promyšleno.
Paní Blanko, proč hráči Studené vyhrávají většinu hlasování? Odpověď najdete ve druhém odstavci. Pevně doufám, že Vaše hlava nevymyslí opět nějaký blábol, kterým se tu pak budete nesmyslně hájit.
Dál doufám, že se hlasování udělá na captcha kod, aby se už vše neslo v duchu pravidel a bez podvodů. Byla by škoda, aby tato stránka upadla díky nějakému hlasování, o kterém, když se nad tím vším všichni zamyslíme, vlastně o nic nejde.
3. 2. 2016 10:23
Výsledný počet hlasů pro Libora Dvořáka byl necelých 5tis a pro Romana Poborského přes 1700. Rapidní změna procent byla v důsledku toho, že se odmazalo kolem 135tis falešných hlasů v této sestavě. Nikdo nemá důvod některého hráče prosazovat.
Podezřelé hlasování se výrazně projevilo až v tomto dlouhodobém hlasování, jsme rádi, že diskuse na toto téma vznikla a vám nebudou plánované změny vadit.
3.2.2016 10:23
Výsledný počet hlasů pro Libora Dvořáka byl necelých 5tis a pro Romana Poborského přes 1700. Rapidní změna procent byla v důsledku toho, že se odmazalo kolem 135tis falešných hlasů v této sestavě. Nikdo nemá důvod některého hráče prosazovat.
Podezřelé hlasování se výrazně projevilo až v tomto dlouhodobém hlasování, jsme rádi, že diskuse na toto téma vznikla a vám nebudou plánované změny vadit.
3. 2. 2016 03:33
Pánové z redakce, právě jsem přišel z noční a jsem zhnusen. Shrňme si události:
Na začátku prosince Vám oznamuji, že Dvořák hlasuje a ve všech minulých soutěžích vyhrál roboticky, nečestně, nepoctivě, nedalo velkou práci to odhalit, v noci pracuji, stačilo se co hodinu podívat, kolik mu narůstá procent. Dne 7.12. mi odpovídáte, že jste vše prověřili a že je vše v pořádku. Necháváte ho hlasovat dalších 7 týdnů roboticky. Těsně před koncem soutěže, když už jeho raketově narůstající procenta vrtají hlavou kdekomu, podlehnete nátlaku vícero lidí a vše překontrolujete. Abyste se sichrovali, uvádíte zde, že jste to nechali běžet jako že schválně, jako že jste si asi mysleli, že si to Dvořák rozmyslí a začne hlasovat poctivě. Ftipné:-))) Následně odmazáváte 20% hlasů R.Poborskému, Dvořákovi 20% připisujete a Romana tady necháte hanobit Dvořákovou přítelkyní Žembovou. Po několika dnech se uvolíte na naše dotěrné dotazy odpovědět a to tak, že Poborský s Dvořákem měli stejný počet "podezřelých"hlasů. Tedy oni měli 50 na 50 podezřelých hlasů, ale Dvořákovi je 20% připočteno a Poborskému je 20% odečteno. Čili rozkaz zní jasně: muž s koženou brašnou musí projít, aneb Dvořák musí zvítězit, i kdyby na chleba nebylo. Tedy pánové, toto je hnus nevídaného kalibru a pokud zde nechcete působit jako organizátoři kolosálního podvodu na fanoušky a na ostatní hráče, zejm. pak na Romana Poborského, uveďte ta procenta u Dvořáka laskavě na pravou míru. Než jste soutěž zastavili, měl něco málo přes 40%. Nikdo z nás nemusí být absolvent ČVUT, abychom neviděli, o co tady běží. Za mě 3x fuj.
3.2.2016 03:33
Pánové z redakce, právě jsem přišel z noční a jsem zhnusen. Shrňme si události:
Na začátku prosince Vám oznamuji, že Dvořák hlasuje a ve všech minulých soutěžích vyhrál roboticky, nečestně, nepoctivě, nedalo velkou práci to odhalit, v noci pracuji, stačilo se co hodinu podívat, kolik mu narůstá procent. Dne 7.12. mi odpovídáte, že jste vše prověřili a že je vše v pořádku. Necháváte ho hlasovat dalších 7 týdnů roboticky. Těsně před koncem soutěže, když už jeho raketově narůstající procenta vrtají hlavou kdekomu, podlehnete nátlaku vícero lidí a vše překontrolujete. Abyste se sichrovali, uvádíte zde, že jste to nechali běžet jako že schválně, jako že jste si asi mysleli, že si to Dvořák rozmyslí a začne hlasovat poctivě. Ftipné:-))) Následně odmazáváte 20% hlasů R.Poborskému, Dvořákovi 20% připisujete a Romana tady necháte hanobit Dvořákovou přítelkyní Žembovou. Po několika dnech se uvolíte na naše dotěrné dotazy odpovědět a to tak, že Poborský s Dvořákem měli stejný počet "podezřelých"hlasů. Tedy oni měli 50 na 50 podezřelých hlasů, ale Dvořákovi je 20% připočteno a Poborskému je 20% odečteno. Čili rozkaz zní jasně: muž s koženou brašnou musí projít, aneb Dvořák musí zvítězit, i kdyby na chleba nebylo. Tedy pánové, toto je hnus nevídaného kalibru a pokud zde nechcete působit jako organizátoři kolosálního podvodu na fanoušky a na ostatní hráče, zejm. pak na Romana Poborského, uveďte ta procenta u Dvořáka laskavě na pravou míru. Než jste soutěž zastavili, měl něco málo přes 40%. Nikdo z nás nemusí být absolvent ČVUT, abychom neviděli, o co tady běží. Za mě 3x fuj.
3. 2. 2016 03:33
Pánové z redakce, právě jsem přišel z noční a jsem zhnusen. Shrňme si události:
Na začátku prosince Vám oznamuji, že Dvořák hlasuje a ve všech minulých soutěžích vyhrál roboticky, nečestně, nepoctivě, nedalo velkou práci to odhalit, v noci pracuji, stačilo se co hodinu podívat, kolik mu narůstá procent. Dne 7.12. mi odpovídáte, že jste vše prověřili a že je vše v pořádku. Necháváte ho hlasovat dalších 7 týdnů roboticky. Těsně před koncem soutěže, když už jeho raketově narůstající procenta vrtají hlavou kdekomu, podlehnete nátlaku vícero lidí a vše překontrolujete. Abyste se sichrovali, uvádíte zde, že jste to nechali běžet jako že schválně, jako že jste si asi mysleli, že si to Dvořák rozmyslí a začne hlasovat poctivě. Ftipné:-))) Následně odmazáváte 20% hlasů R.Poborskému, Dvořákovi 20% připisujete a Romana tady necháte hanobit Dvořákovou přítelkyní Žembovou. Po několika dnech se uvolíte na naše dotěrné dotazy odpovědět a to tak, že Poborský s Dvořákem měli stejný počet "podezřelých"hlasů. Tedy oni měli 50 na 50 podezřelých hlasů, ale Dvořákovi je 20% připočteno a Poborskému je 20% odečteno. Čili rozkaz zní jasně: muž s koženou brašnou musí projít, aneb Dvořák musí zvítězit, i kdyby na chleba nebylo. Tedy pánové, toto je hnus nevídaného kalibru a pokud zde nechcete působit jako organizátoři kolosálního podvodu na fanoušky a na ostatní hráče, zejm. pak na Romana Poborského, uveďte ta procenta u Dvořáka laskavě na pravou míru. Než jste soutěž zastavili, měl něco málo přes 40%. Nikdo z nás nemusí být absolvent ČVUT, abychom neviděli, o co tady běží. Za mě 3x fuj.
3.2.2016 03:33
Pánové z redakce, právě jsem přišel z noční a jsem zhnusen. Shrňme si události:
Na začátku prosince Vám oznamuji, že Dvořák hlasuje a ve všech minulých soutěžích vyhrál roboticky, nečestně, nepoctivě, nedalo velkou práci to odhalit, v noci pracuji, stačilo se co hodinu podívat, kolik mu narůstá procent. Dne 7.12. mi odpovídáte, že jste vše prověřili a že je vše v pořádku. Necháváte ho hlasovat dalších 7 týdnů roboticky. Těsně před koncem soutěže, když už jeho raketově narůstající procenta vrtají hlavou kdekomu, podlehnete nátlaku vícero lidí a vše překontrolujete. Abyste se sichrovali, uvádíte zde, že jste to nechali běžet jako že schválně, jako že jste si asi mysleli, že si to Dvořák rozmyslí a začne hlasovat poctivě. Ftipné:-))) Následně odmazáváte 20% hlasů R.Poborskému, Dvořákovi 20% připisujete a Romana tady necháte hanobit Dvořákovou přítelkyní Žembovou. Po několika dnech se uvolíte na naše dotěrné dotazy odpovědět a to tak, že Poborský s Dvořákem měli stejný počet "podezřelých"hlasů. Tedy oni měli 50 na 50 podezřelých hlasů, ale Dvořákovi je 20% připočteno a Poborskému je 20% odečteno. Čili rozkaz zní jasně: muž s koženou brašnou musí projít, aneb Dvořák musí zvítězit, i kdyby na chleba nebylo. Tedy pánové, toto je hnus nevídaného kalibru a pokud zde nechcete působit jako organizátoři kolosálního podvodu na fanoušky a na ostatní hráče, zejm. pak na Romana Poborského, uveďte ta procenta u Dvořáka laskavě na pravou míru. Než jste soutěž zastavili, měl něco málo přes 40%. Nikdo z nás nemusí být absolvent ČVUT, abychom neviděli, o co tady běží. Za mě 3x fuj.
3. 2. 2016 03:33
Pánové z redakce, právě jsem přišel z noční a jsem zhnusen. Shrňme si události:
Na začátku prosince Vám oznamuji, že Dvořák hlasuje a ve všech minulých soutěžích vyhrál roboticky, nečestně, nepoctivě, nedalo velkou práci to odhalit, v noci pracuji, stačilo se co hodinu podívat, kolik mu narůstá procent. Dne 7.12. mi odpovídáte, že jste vše prověřili a že je vše v pořádku. Necháváte ho hlasovat dalších 7 týdnů roboticky. Těsně před koncem soutěže, když už jeho raketově narůstající procenta vrtají hlavou kdekomu, podlehnete nátlaku vícero lidí a vše překontrolujete. Abyste se sichrovali, uvádíte zde, že jste to nechali běžet jako že schválně, jako že jste si asi mysleli, že si to Dvořák rozmyslí a začne hlasovat poctivě. Ftipné:-))) Následně odmazáváte 20% hlasů R.Poborskému, Dvořákovi 20% připisujete a Romana tady necháte hanobit Dvořákovou přítelkyní Žembovou. Po několika dnech se uvolíte na naše dotěrné dotazy odpovědět a to tak, že Poborský s Dvořákem měli stejný počet "podezřelých"hlasů. Tedy oni měli 50 na 50 podezřelých hlasů, ale Dvořákovi je 20% připočteno a Poborskému je 20% odečteno. Čili rozkaz zní jasně: muž s koženou brašnou musí projít, aneb Dvořák musí zvítězit, i kdyby na chleba nebylo. Tedy pánové, toto je hnus nevídaného kalibru a pokud zde nechcete působit jako organizátoři kolosálního podvodu na fanoušky a na ostatní hráče, zejm. pak na Romana Poborského, uveďte ta procenta u Dvořáka laskavě na pravou míru. Než jste soutěž zastavili, měl něco málo přes 40%. Nikdo z nás nemusí být absolvent ČVUT, abychom neviděli, o co tady běží. Za mě 3x fuj.
3.2.2016 03:33
Pánové z redakce, právě jsem přišel z noční a jsem zhnusen. Shrňme si události:
Na začátku prosince Vám oznamuji, že Dvořák hlasuje a ve všech minulých soutěžích vyhrál roboticky, nečestně, nepoctivě, nedalo velkou práci to odhalit, v noci pracuji, stačilo se co hodinu podívat, kolik mu narůstá procent. Dne 7.12. mi odpovídáte, že jste vše prověřili a že je vše v pořádku. Necháváte ho hlasovat dalších 7 týdnů roboticky. Těsně před koncem soutěže, když už jeho raketově narůstající procenta vrtají hlavou kdekomu, podlehnete nátlaku vícero lidí a vše překontrolujete. Abyste se sichrovali, uvádíte zde, že jste to nechali běžet jako že schválně, jako že jste si asi mysleli, že si to Dvořák rozmyslí a začne hlasovat poctivě. Ftipné:-))) Následně odmazáváte 20% hlasů R.Poborskému, Dvořákovi 20% připisujete a Romana tady necháte hanobit Dvořákovou přítelkyní Žembovou. Po několika dnech se uvolíte na naše dotěrné dotazy odpovědět a to tak, že Poborský s Dvořákem měli stejný počet "podezřelých"hlasů. Tedy oni měli 50 na 50 podezřelých hlasů, ale Dvořákovi je 20% připočteno a Poborskému je 20% odečteno. Čili rozkaz zní jasně: muž s koženou brašnou musí projít, aneb Dvořák musí zvítězit, i kdyby na chleba nebylo. Tedy pánové, toto je hnus nevídaného kalibru a pokud zde nechcete působit jako organizátoři kolosálního podvodu na fanoušky a na ostatní hráče, zejm. pak na Romana Poborského, uveďte ta procenta u Dvořáka laskavě na pravou míru. Než jste soutěž zastavili, měl něco málo přes 40%. Nikdo z nás nemusí být absolvent ČVUT, abychom neviděli, o co tady běží. Za mě 3x fuj.
3. 2. 2016 03:33
Pánové z redakce, právě jsem přišel z noční a jsem zhnusen. Shrňme si události:
Na začátku prosince Vám oznamuji, že Dvořák hlasuje a ve všech minulých soutěžích vyhrál roboticky, nečestně, nepoctivě, nedalo velkou práci to odhalit, v noci pracuji, stačilo se co hodinu podívat, kolik mu narůstá procent. Dne 7.12. mi odpovídáte, že jste vše prověřili a že je vše v pořádku. Necháváte ho hlasovat dalších 7 týdnů roboticky. Těsně před koncem soutěže, když už jeho raketově narůstající procenta vrtají hlavou kdekomu, podlehnete nátlaku vícero lidí a vše překontrolujete. Abyste se sichrovali, uvádíte zde, že jste to nechali běžet jako že schválně, jako že jste si asi mysleli, že si to Dvořák rozmyslí a začne hlasovat poctivě. Ftipné:-))) Následně odmazáváte 20% hlasů R.Poborskému, Dvořákovi 20% připisujete a Romana tady necháte hanobit Dvořákovou přítelkyní Žembovou. Po několika dnech se uvolíte na naše dotěrné dotazy odpovědět a to tak, že Poborský s Dvořákem měli stejný počet "podezřelých"hlasů. Tedy oni měli 50 na 50 podezřelých hlasů, ale Dvořákovi je 20% připočteno a Poborskému je 20% odečteno. Čili rozkaz zní jasně: muž s koženou brašnou musí projít, aneb Dvořák musí zvítězit, i kdyby na chleba nebylo. Tedy pánové, toto je hnus nevídaného kalibru a pokud zde nechcete působit jako organizátoři kolosálního podvodu na fanoušky a na ostatní hráče, zejm. pak na Romana Poborského, uveďte ta procenta u Dvořáka laskavě na pravou míru. Než jste soutěž zastavili, měl něco málo přes 40%. Nikdo z nás nemusí být absolvent ČVUT, abychom neviděli, o co tady běží. Za mě 3x fuj.
3.2.2016 03:33
Pánové z redakce, právě jsem přišel z noční a jsem zhnusen. Shrňme si události:
Na začátku prosince Vám oznamuji, že Dvořák hlasuje a ve všech minulých soutěžích vyhrál roboticky, nečestně, nepoctivě, nedalo velkou práci to odhalit, v noci pracuji, stačilo se co hodinu podívat, kolik mu narůstá procent. Dne 7.12. mi odpovídáte, že jste vše prověřili a že je vše v pořádku. Necháváte ho hlasovat dalších 7 týdnů roboticky. Těsně před koncem soutěže, když už jeho raketově narůstající procenta vrtají hlavou kdekomu, podlehnete nátlaku vícero lidí a vše překontrolujete. Abyste se sichrovali, uvádíte zde, že jste to nechali běžet jako že schválně, jako že jste si asi mysleli, že si to Dvořák rozmyslí a začne hlasovat poctivě. Ftipné:-))) Následně odmazáváte 20% hlasů R.Poborskému, Dvořákovi 20% připisujete a Romana tady necháte hanobit Dvořákovou přítelkyní Žembovou. Po několika dnech se uvolíte na naše dotěrné dotazy odpovědět a to tak, že Poborský s Dvořákem měli stejný počet "podezřelých"hlasů. Tedy oni měli 50 na 50 podezřelých hlasů, ale Dvořákovi je 20% připočteno a Poborskému je 20% odečteno. Čili rozkaz zní jasně: muž s koženou brašnou musí projít, aneb Dvořák musí zvítězit, i kdyby na chleba nebylo. Tedy pánové, toto je hnus nevídaného kalibru a pokud zde nechcete působit jako organizátoři kolosálního podvodu na fanoušky a na ostatní hráče, zejm. pak na Romana Poborského, uveďte ta procenta u Dvořáka laskavě na pravou míru. Než jste soutěž zastavili, měl něco málo přes 40%. Nikdo z nás nemusí být absolvent ČVUT, abychom neviděli, o co tady běží. Za mě 3x fuj.
3. 2. 2016 01:52
Vida, vida, tak copak nám na to paní Žembová s panem Lindourkem asi poví....no nicméně, vážená REDAKCE, PROSÍME o zdůvodnění, proč byli "podezřelé" hlasy vymazány jen u p. Poborského a p. Dvořákovi ponechány. Pan Dvořák takto vyhrál všechny soutěže v minulosti, byli jste na to upozrněni p.Krásou a nechávali jste to být. Pan Krása na svém FCB zveřejnil e-mail, ve kterém jste mu odepsali, když Vás upozornil, že Dvořák podvádí, že je u něj vše v pořádku. Podepsal se pod to p. Příhoda. Tady teď lžete v přímém přenosu, když nám tvrdíte, že jste doufali, že duch fairplay bude silnější, a že jste nechtěli zasahovat. Měli jste zasáhnout okamžitě. Co si o tom máme, my fanouškové myslet? Jedině to, že KRYJETE DLOUHODOBÉ PODVODY LIBORA DVOŘÁKA a to i přesto, že jste na ně upozorňováni. A když už je to do očí bijící a celé to praskne, tak očerníte pro jistotu p. Poborského, který je od ledna v zahraničí a nemůže se ani bránit.

Otázka dále zněla, PROČ BYLI POFIDERNÍ HLASY ponechány panu Dvořákovi a kolik jich nyní ve skutečnosti má. Tedy těch které podle Vás nejsou závadné:-))). A kdo a podle jakého klíče určuje, které hlasy jsou závadné a které nejsou? To si opravdu myslíte, že jsou všichni hlupáci?

Toto je celé neskutečná hanba, Vaše hanba, Vy tady mluvte o fair-play. Že se nestydíte.
3.2.2016 01:52
Vida, vida, tak copak nám na to paní Žembová s panem Lindourkem asi poví....no nicméně, vážená REDAKCE, PROSÍME o zdůvodnění, proč byli "podezřelé" hlasy vymazány jen u p. Poborského a p. Dvořákovi ponechány. Pan Dvořák takto vyhrál všechny soutěže v minulosti, byli jste na to upozrněni p.Krásou a nechávali jste to být. Pan Krása na svém FCB zveřejnil e-mail, ve kterém jste mu odepsali, když Vás upozornil, že Dvořák podvádí, že je u něj vše v pořádku. Podepsal se pod to p. Příhoda. Tady teď lžete v přímém přenosu, když nám tvrdíte, že jste doufali, že duch fairplay bude silnější, a že jste nechtěli zasahovat. Měli jste zasáhnout okamžitě. Co si o tom máme, my fanouškové myslet? Jedině to, že KRYJETE DLOUHODOBÉ PODVODY LIBORA DVOŘÁKA a to i přesto, že jste na ně upozorňováni. A když už je to do očí bijící a celé to praskne, tak očerníte pro jistotu p. Poborského, který je od ledna v zahraničí a nemůže se ani bránit.

Otázka dále zněla, PROČ BYLI POFIDERNÍ HLASY ponechány panu Dvořákovi a kolik jich nyní ve skutečnosti má. Tedy těch které podle Vás nejsou závadné:-))). A kdo a podle jakého klíče určuje, které hlasy jsou závadné a které nejsou? To si opravdu myslíte, že jsou všichni hlupáci?

Toto je celé neskutečná hanba, Vaše hanba, Vy tady mluvte o fair-play. Že se nestydíte.
2. 2. 2016 21:07
V této sestavě se vyskytlo nejvíce podezřelých hlasů ze všech sestav v ČR a to jak pro hráče Dvořáka, tak pro Poborského. Celkem jich bylo téměř 130 tisíc. Rozdělení mezi Romanem a Liborem bylo téměř 50/50. Sami jsme toto nečekali, doufali jsme, že duch fairplay bude silnější než touha za každou cenu vyhrát a nechtěli jsme zasahovat do tradičního hlasování opisováním kódu.

Nicméně po této zkušenosti od jarní sezony přikročíme ke krokům, které co nejvíce zamezí těmto spekulacím. Je jasné, že ideální varianta se bude hledat těžko. Jedná se o první rok portálu a proto pojďme všichni čerpat ze zkušeností a směřovat k vylepšení ku prospěchu všech.
2.2.2016 21:07
V této sestavě se vyskytlo nejvíce podezřelých hlasů ze všech sestav v ČR a to jak pro hráče Dvořáka, tak pro Poborského. Celkem jich bylo téměř 130 tisíc. Rozdělení mezi Romanem a Liborem bylo téměř 50/50. Sami jsme toto nečekali, doufali jsme, že duch fairplay bude silnější než touha za každou cenu vyhrát a nechtěli jsme zasahovat do tradičního hlasování opisováním kódu.

Nicméně po této zkušenosti od jarní sezony přikročíme ke krokům, které co nejvíce zamezí těmto spekulacím. Je jasné, že ideální varianta se bude hledat těžko. Jedná se o první rok portálu a proto pojďme všichni čerpat ze zkušeností a směřovat k vylepšení ku prospěchu všech.
2. 2. 2016 11:44
PROSBA NA POŘADATELE SOUTĚŽE: Prosím o vymazání robotických hlasů u hráče Libora Dvořáka ze Studené. Pokud tak již bylo učiněno a pan Dvořák má stále přes 60%, tak prosím o nějaké logické vysvětlení faktu, jak tento hráč přišel k desítkám tisíc hlasů (počet jeho hlasů prosím upřesněte), když ve vesnici Studená je jedna IP adresa:-))) Za nejrozumnější považuji zveřejnit, z jakých IP adres dostal pan Dvořák kolik hlasů. Alespoň to největší penzum. Z diskuze vidím, že nejsem jediný, koho hlasování pana Dvořáka velmi zajímá. Předem děkujeme.
2.2.2016 11:44
PROSBA NA POŘADATELE SOUTĚŽE: Prosím o vymazání robotických hlasů u hráče Libora Dvořáka ze Studené. Pokud tak již bylo učiněno a pan Dvořák má stále přes 60%, tak prosím o nějaké logické vysvětlení faktu, jak tento hráč přišel k desítkám tisíc hlasů (počet jeho hlasů prosím upřesněte), když ve vesnici Studená je jedna IP adresa:-))) Za nejrozumnější považuji zveřejnit, z jakých IP adres dostal pan Dvořák kolik hlasů. Alespoň to největší penzum. Z diskuze vidím, že nejsem jediný, koho hlasování pana Dvořáka velmi zajímá. Předem děkujeme.
2. 2. 2016 02:17
Romana Poborského znám jako maximálně slušného a poctivého člověka (na rozdíl od p. Dvořáka, o kterém se povídá ledasco....) Ten si žádného robota na hlasování rozhodně neinstaloval. A zamyslete se lidi: Poborský má o pouhých 9% víc než Dvořák...a) myslel jsem si, že roboti makají docela fest, 10% rozdílu není nic...takže Dvořákovo fanoušci jsou stejně výkonní jako robot? a b) není to trochu zvláštní, že těsně před koncem Dvořák udává Poborského, že má robota? Čestného člověka těžko něco takového může napadnout, navíc kvůli hloupým pár procentům rozdílu....Já jsem doteď nevěděl, že něco takového vůbec existuje. Mě by vůbec neudivilo, kdyby robota na hlasování p. Poborského nechal instalovat Dvořák, který s roboty pracuje od začátku soutěže, tak, aby ho zdiskreditoval a soutěž opět vyhrál. Tedy pokud to tak vůbec bylo. Tento server je vrcholně nedůvěryhodný, mohou nám říkat cokoli.
2.2.2016 02:17
Romana Poborského znám jako maximálně slušného a poctivého člověka (na rozdíl od p. Dvořáka, o kterém se povídá ledasco....) Ten si žádného robota na hlasování rozhodně neinstaloval. A zamyslete se lidi: Poborský má o pouhých 9% víc než Dvořák...a) myslel jsem si, že roboti makají docela fest, 10% rozdílu není nic...takže Dvořákovo fanoušci jsou stejně výkonní jako robot? a b) není to trochu zvláštní, že těsně před koncem Dvořák udává Poborského, že má robota? Čestného člověka těžko něco takového může napadnout, navíc kvůli hloupým pár procentům rozdílu....Já jsem doteď nevěděl, že něco takového vůbec existuje. Mě by vůbec neudivilo, kdyby robota na hlasování p. Poborského nechal instalovat Dvořák, který s roboty pracuje od začátku soutěže, tak, aby ho zdiskreditoval a soutěž opět vyhrál. Tedy pokud to tak vůbec bylo. Tento server je vrcholně nedůvěryhodný, mohou nám říkat cokoli.
1. 2. 2016 20:28
Žembová, Vy si pletete žalobu s trestním oznámením. Není tajemstvím, že p. Dvořák již v minulosti trestně stíhán pro podvody byl (není mi známo, zda pravomocně odsouzen). Tedy nechť Vám ten úsměv nezmizí.
1.2.2016 20:28
Žembová, Vy si pletete žalobu s trestním oznámením. Není tajemstvím, že p. Dvořák již v minulosti trestně stíhán pro podvody byl (není mi známo, zda pravomocně odsouzen). Tedy nechť Vám ten úsměv nezmizí.
1. 2. 2016 20:16
:-D :-D :-D :-D :-D děkuji za Váš komentář Blanko, člověk se aspoň pěkně od srdce zasměje :-D žaloba za to, že někomu uberou více než 20% kvůli robotickému hlasování a tudíž podvodu. No chtěla bych vidět smích toho kdo to bude posuzovat :-D Tímto debatu končím protože na to už se nedá nic víc říct. Přeji pěkný večer :-)
1.2.2016 20:16
:-D :-D :-D :-D :-D děkuji za Váš komentář Blanko, člověk se aspoň pěkně od srdce zasměje :-D žaloba za to, že někomu uberou více než 20% kvůli robotickému hlasování a tudíž podvodu. No chtěla bych vidět smích toho kdo to bude posuzovat :-D Tímto debatu končím protože na to už se nedá nic víc říct. Přeji pěkný večer :-)
1. 2. 2016 20:07
No vtipné je, Žembová, že p. Poborský, kterého jste zde právě nařkla z podvodu, a který je až do března mimo republiku, zvažuje trestní oznámení. To podle mých posledních informací. Mj. pan Poborský a jeho bratr Karel, mají jistě nepochybně více přátel a fanoušků po celém světě než jistý pan no-name ze Studené. Tedy nechť je prověřeno oficiální cestou, co se v této soutěži děje. A s těmi nařčeními z podvodu u p. Poborského buďte hodně opatrná.
1.2.2016 20:07
No vtipné je, Žembová, že p. Poborský, kterého jste zde právě nařkla z podvodu, a který je až do března mimo republiku, zvažuje trestní oznámení. To podle mých posledních informací. Mj. pan Poborský a jeho bratr Karel, mají jistě nepochybně více přátel a fanoušků po celém světě než jistý pan no-name ze Studené. Tedy nechť je prověřeno oficiální cestou, co se v této soutěži děje. A s těmi nařčeními z podvodu u p. Poborského buďte hodně opatrná.
1. 2. 2016 19:59
Sylvo, trefila jste hřebíček na hlavičku!! Jsem ráda, že nejsem jediná, kdo si toho všimnul, Dvořákovo zázračná noční procenta....já totiž nemůžu v noci spát, vařím, brouzdám po bytě i na internetu. A toto bylo opravdu hodně zvláštní, jak všichni Dvořákovo fanoušci celé noci nespí, sedí u svých u kompů a mobilů, aby mohli Dvořákovi poslat jeden hlas za hodinu...ze Studené, kde mají všichni jednu IP adresu....:-))))))))))))
1.2.2016 19:59
Sylvo, trefila jste hřebíček na hlavičku!! Jsem ráda, že nejsem jediná, kdo si toho všimnul, Dvořákovo zázračná noční procenta....já totiž nemůžu v noci spát, vařím, brouzdám po bytě i na internetu. A toto bylo opravdu hodně zvláštní, jak všichni Dvořákovo fanoušci celé noci nespí, sedí u svých u kompů a mobilů, aby mohli Dvořákovi poslat jeden hlas za hodinu...ze Studené, kde mají všichni jednu IP adresu....:-))))))))))))
1. 2. 2016 19:59
Nejvíc vtipné je, že Libora osočují z podvodu právě přátelé p. Poborského kterému bylo odebráno snad 20% hlasů právě kvůli podvodu :-D
1.2.2016 19:59
Nejvíc vtipné je, že Libora osočují z podvodu právě přátelé p. Poborského kterému bylo odebráno snad 20% hlasů právě kvůli podvodu :-D
1. 2. 2016 19:49
Hráč, Zpravodaj, Administrátor klubu - FK Studená | Jihočeský | Jindřichův Hradec
Leoš Krása:
:D :D Achjo. Běžte si s přáteli sednou k pivínku do místní hospody a dělejte statistiky hlasování každýmu hráči z fotbalunas. Už teď se nemůžeme dočkat Vašeho čísla.
1.2.2016 19:49
Hráč, Zpravodaj, Administrátor klubu - FK Studená | Jihočeský | Jindřichův Hradec
Leoš Krása:
:D :D Achjo. Běžte si s přáteli sednou k pivínku do místní hospody a dělejte statistiky hlasování každýmu hráči z fotbalunas. Už teď se nemůžeme dočkat Vašeho čísla.
1. 2. 2016 19:49
Hráč, Zpravodaj, Administrátor klubu - FK Studená | Jihočeský | Jindřichův Hradec
Leoš Krása:
:D :D Achjo. Běžte si s přáteli sednou k pivínku do místní hospody a dělejte statistiky hlasování každýmu hráči z fotbalunas. Už teď se nemůžeme dočkat Vašeho čísla.
1.2.2016 19:49
Hráč, Zpravodaj, Administrátor klubu - FK Studená | Jihočeský | Jindřichův Hradec
Leoš Krása:
:D :D Achjo. Běžte si s přáteli sednou k pivínku do místní hospody a dělejte statistiky hlasování každýmu hráči z fotbalunas. Už teď se nemůžeme dočkat Vašeho čísla.
1. 2. 2016 19:45
Je pravda,že panu Dvořákovi naskočily i třeba 4% přes noc a ještě zvláštnější je že jemu nikdo nic neodečetl. Sláva vítězům čest poraženým. Tím pro mě toto hlasování skončilo a na hráče kole už ani nebudu reagovat. Jelikož to zas vyhraje někdo ze Studené :)
1.2.2016 19:45
Je pravda,že panu Dvořákovi naskočily i třeba 4% přes noc a ještě zvláštnější je že jemu nikdo nic neodečetl. Sláva vítězům čest poraženým. Tím pro mě toto hlasování skončilo a na hráče kole už ani nebudu reagovat. Jelikož to zas vyhraje někdo ze Studené :)
1. 2. 2016 19:34
Tomáš Lindourek: Pane Lindourku, Libor Dvořák je samozřejmě stejný pojem jako Paolo Maldini. Všichni to tak vnímáme a vzhledem k tomu, že ve Studené máte všichni jednu stejnou IP adresu, tak rozumíme, že se Vám daří posílat Vašemu místnímu Paolovi stovky hlasů za hodinu:-))))) Docela jste mně pobavil.
1.2.2016 19:34
Tomáš Lindourek: Pane Lindourku, Libor Dvořák je samozřejmě stejný pojem jako Paolo Maldini. Všichni to tak vnímáme a vzhledem k tomu, že ve Studené máte všichni jednu stejnou IP adresu, tak rozumíme, že se Vám daří posílat Vašemu místnímu Paolovi stovky hlasů za hodinu:-))))) Docela jste mně pobavil.
1. 2. 2016 19:21
Hráč, Zpravodaj, Administrátor klubu - FK Studená | Jihočeský | Jindřichův Hradec
Blanka Oujezdská:
Pokud jste tak slabá a nerozumíte větě, že všechny robotické hlasy byly smazány, tak Vám víc nemohu pomoci :)
Nemůžu se dočkat, až se hlasování změní. Budem opisovat hesla - s tím souhlasím. Nejvíc se budu těšit na Váš pláč,
že to zase vyhrál Libor. A zase, jako typičtí závistiví češi, budete hledat někde chybu. A pořád a pořád dokola, dokud to nevyhraje Váš oblíbenec.
1.2.2016 19:21
Hráč, Zpravodaj, Administrátor klubu - FK Studená | Jihočeský | Jindřichův Hradec
Blanka Oujezdská:
Pokud jste tak slabá a nerozumíte větě, že všechny robotické hlasy byly smazány, tak Vám víc nemohu pomoci :)
Nemůžu se dočkat, až se hlasování změní. Budem opisovat hesla - s tím souhlasím. Nejvíc se budu těšit na Váš pláč,
že to zase vyhrál Libor. A zase, jako typičtí závistiví češi, budete hledat někde chybu. A pořád a pořád dokola, dokud to nevyhraje Váš oblíbenec.
1. 2. 2016 19:06
To Lindourek: Pane Lindourku, že Vy tou Vaší hlavou dáváte moc hlaviček? :-) Nebo si snad myslíte, že spoluhráči a fanoušci ostatních hráčů jim hlasy neposílají? Opravdu si myslíte, že Vám tohle vysvětlení baštíme?
1.2.2016 19:06
To Lindourek: Pane Lindourku, že Vy tou Vaší hlavou dáváte moc hlaviček? :-) Nebo si snad myslíte, že spoluhráči a fanoušci ostatních hráčů jim hlasy neposílají? Opravdu si myslíte, že Vám tohle vysvětlení baštíme?
1. 2. 2016 18:51
Hráč, Zpravodaj, Administrátor klubu - FK Studená | Jihočeský | Jindřichův Hradec
Blanka Oujezdová:
To bude asi tím, že se mu my (spoluhráči a fanoušci), snažíme dávat každou hodinu hlas, aby tuto soutěž vyhrál. S tím Romem to raději nebudu rozebírat, protože bych se musel akorát nad vaší slabou hlavou rozčílit a to nemám zapotřebí.
1.2.2016 18:51
Hráč, Zpravodaj, Administrátor klubu - FK Studená | Jihočeský | Jindřichův Hradec
Blanka Oujezdová:
To bude asi tím, že se mu my (spoluhráči a fanoušci), snažíme dávat každou hodinu hlas, aby tuto soutěž vyhrál. S tím Romem to raději nebudu rozebírat, protože bych se musel akorát nad vaší slabou hlavou rozčílit a to nemám zapotřebí.
1. 2. 2016 18:49
A ještě zajímavější je, že ihned na začátku soutěže jsem kontaktoval p.Příhodu, provozovatele tohoto serveru s tím, že Dvořákovi naskakují raketově hlasy, že není v jeho silách, aby hlasoval "sportovní" cestou a že by bylo vhodné, aby opatřili anketu captcha kódem, aby budila alespoň zdání důvěryhodnosti. Na to se mi p. Příhoda ani nenamáhal odpovědět a dnes nám tady vysvětluje, že se jim "nechtělo opatřit anketu otravným captcha kódem". Tak se ptám, koho "captcha kód" kód otravuje? Koho otravuje 1x za hodinu opsat 5ti místný kód? Zase jen Dvořáka, který hlasuje jak už víme z minulých soutěží kombinovaně roboticky (pochybuju, že jeho hlasy byly prověřeny) a manuálně, kdy obešel systém (stačí vypnout cookies) a kliká a kliká a kliká a místo jednoho hlasu za hodinu si jich posílá stovku (vím to, počítali jsme s přáteli, kolik hlasů je na 1%). Takže opisovat captcha by ho samozřejmě zdržovalo. No, a když už to uklikat nemohl, tak se některým hlasy vymazaly, no. To je směšné, absolutně nedůvěryhodné, nechť si hraje p. Příhoda s p.Dvořákem příště sám.
1.2.2016 18:49
A ještě zajímavější je, že ihned na začátku soutěže jsem kontaktoval p.Příhodu, provozovatele tohoto serveru s tím, že Dvořákovi naskakují raketově hlasy, že není v jeho silách, aby hlasoval "sportovní" cestou a že by bylo vhodné, aby opatřili anketu captcha kódem, aby budila alespoň zdání důvěryhodnosti. Na to se mi p. Příhoda ani nenamáhal odpovědět a dnes nám tady vysvětluje, že se jim "nechtělo opatřit anketu otravným captcha kódem". Tak se ptám, koho "captcha kód" kód otravuje? Koho otravuje 1x za hodinu opsat 5ti místný kód? Zase jen Dvořáka, který hlasuje jak už víme z minulých soutěží kombinovaně roboticky (pochybuju, že jeho hlasy byly prověřeny) a manuálně, kdy obešel systém (stačí vypnout cookies) a kliká a kliká a kliká a místo jednoho hlasu za hodinu si jich posílá stovku (vím to, počítali jsme s přáteli, kolik hlasů je na 1%). Takže opisovat captcha by ho samozřejmě zdržovalo. No, a když už to uklikat nemohl, tak se některým hlasy vymazaly, no. To je směšné, absolutně nedůvěryhodné, nechť si hraje p. Příhoda s p.Dvořákem příště sám.
1. 2. 2016 11:27
Tady je hodně zajímavá jedna věc. A sice, že tuto soutěž "fotbalista kola" "fotbalista podzimu" vyhrává neustále jeden a ten samý člověk. Jedná se o pána romské národnosti ze Studené. A když už má vyhrát někdo jiný, tak se jeho hlasy připočtou pod pofiderním zdůvodněním opět tomuto Romovi. Tak nevím, jestli je to proto, aby to bylo politicky korektní, nebo je to proto, že ten člověk je kamarádem provozovatele tohoto serveru. Osobně pro mně tento server ztrácí důvěryhodnost, protože fér by bylo soutěž anulovat a ne manipulovat s hlasy podle vlastního uvážení.
1.2.2016 11:27
Tady je hodně zajímavá jedna věc. A sice, že tuto soutěž "fotbalista kola" "fotbalista podzimu" vyhrává neustále jeden a ten samý člověk. Jedná se o pána romské národnosti ze Studené. A když už má vyhrát někdo jiný, tak se jeho hlasy připočtou pod pofiderním zdůvodněním opět tomuto Romovi. Tak nevím, jestli je to proto, aby to bylo politicky korektní, nebo je to proto, že ten člověk je kamarádem provozovatele tohoto serveru. Osobně pro mně tento server ztrácí důvěryhodnost, protože fér by bylo soutěž anulovat a ne manipulovat s hlasy podle vlastního uvážení.
1. 2. 2016 02:17
Byly vymazány tzv. robotické hlasy a odmázáním těchto hlasů klesl celkový počet zaslaných hlasů a došlo k přepočtu výsledného procentuálního podílu pro jednotlivé hráče.
1.2.2016 02:17
Byly vymazány tzv. robotické hlasy a odmázáním těchto hlasů klesl celkový počet zaslaných hlasů a došlo k přepočtu výsledného procentuálního podílu pro jednotlivé hráče.
31. 1. 2016 09:11
Změnit to před koncem soutěže se vám zdá fér? Je zvláštní že hráč který "nepřelezl" procento jich má nejednou pomalu 14. Máte pravdu že je třeba změnit systém, ale měnit ho den před koncem soutěže?
31.1.2016 09:11
Změnit to před koncem soutěže se vám zdá fér? Je zvláštní že hráč který "nepřelezl" procento jich má nejednou pomalu 14. Máte pravdu že je třeba změnit systém, ale měnit ho den před koncem soutěže?
31. 1. 2016 00:11
Bohužel v některých soutěžích bylo robotických hlasů velice hodně, proto jsme museli zakročit a vymazat je. Máme v plánu změnit systém hlasování, ale musíme nalézt optimální vyvážení uživatelského pohodlí vs. rizika hlasování nesportovně "roboticky" ovlivnit. Nechtěli jsme do současného hlasování přidat otravné opisování kontrolních kódu ("captcha").

Náměty na nové funkce, které chcete mít v rámci změny hlasovacího formátu k dispozici, posílejte do diskuze pod hlavním článkem, viz odkaz níže. Chcete mít jako registrovaní uživatelé možnost např. spolutvořit sestavy kola? A co takhle hodnotit i jednotlivé hráče v utkání, rozhodčího a třeba i pivo a klobásu na stadionu? Záleží jen na vás, do čeho budete mít chuť ...

http://www.fotbalunas.cz/clanek/2209/news-aktualizace-hlasu-v-sestavach-podzimu/
31.1.2016 00:11
Bohužel v některých soutěžích bylo robotických hlasů velice hodně, proto jsme museli zakročit a vymazat je. Máme v plánu změnit systém hlasování, ale musíme nalézt optimální vyvážení uživatelského pohodlí vs. rizika hlasování nesportovně "roboticky" ovlivnit. Nechtěli jsme do současného hlasování přidat otravné opisování kontrolních kódu ("captcha").

Náměty na nové funkce, které chcete mít v rámci změny hlasovacího formátu k dispozici, posílejte do diskuze pod hlavním článkem, viz odkaz níže. Chcete mít jako registrovaní uživatelé možnost např. spolutvořit sestavy kola? A co takhle hodnotit i jednotlivé hráče v utkání, rozhodčího a třeba i pivo a klobásu na stadionu? Záleží jen na vás, do čeho budete mít chuť ...

http://www.fotbalunas.cz/clanek/2209/news-aktualizace-hlasu-v-sestavach-podzimu/
30. 1. 2016 23:34
Je zvláštní jak se během krátké chvilky změnily procenta.
30.1.2016 23:34
Je zvláštní jak se během krátké chvilky změnily procenta.