Takhle se dělá show! Představení nových dresů se ve III. třídě rozhodli pojmout ligovým způsobem
Béčko FK Olympie Týn nad Vltavou hraje v českobudějovické III. třídě. Tedy až v deváté nejvyšší soutěži. Nebo chcete-li to vzít z druhé strany - na Českobudějovicku už se hraje jen jedna nižší soutěž... To ale nezabránilo provedení parádního nápadu. Proč nepojmout pořízení nových dresů stylově a neukázat světu, že ligový marketing se dá dělat i v pralesní soutěži? A tak se Týnští po vzoru velkoklubů rozhodli s novými dresy nafotit promofotky svých hráčů. Podívejte se na výsledek!
"Nápad na nové dresy pro béčko se zrodil už před pár lety, kdy nás nebavilo hrát v secondhandových dresech z minulého tisíciletí, které nám připravoval správce. Od myšlenky k realizaci byla sice delší cesta, ale v březnu tohoto roku jsme díky podpoře našeho sponzora měli k dispozici hned dvě sady nových dresů," odhaluje Jaroslav Brom z FK Olympie Týn nad Vltavou původ originálního nápadu. "Rádi děláme v Olympii věci jinak, než je obvyklé pro pralesní soutěže, a proto jsme se rozhodli dresy představit světu ve stylu velkoklubů. Koronavirus nás přinutil celou akci posunout až do nové sezóny, o to více času jsme měli na důkladnou přípravu," usmívá se Brom.
A tak už týden před novou sezónou měli v Olympii již vše nachystané. Dresy, modely, fotografa, lokaci... "Zvolili jsme industriální lokace přímo v areálu společnosti Betonpres, nominovali modely, mezi nimi i hrající legendu FK Olympie Jana Marušku. Poprosili jsme o spolupráci pana Lukáše Mrkvičku, který má zkušenosti s profesionálním focením a vše mohlo vypuknout. Focení jsme si všichni užili, přece jen práci modela člověk nedělá každý den. Fotograf si nás spolu s marketérem Betonpresu zkušeně naaranžoval a myslím, že ani neměl moc práce s postprodukcí a retušováním, na focení jsme totiž vybrali nejhezčí hráče klubu," směje se Jaroslav Brom. Dodejme, že se zcela jistě jedná o objektivní hodnocení kvality modelů, s kterým nemá nic společného fakt, že sám Brom mezi fotografovanými nechyběl... Týn tak navíc ukázal cestu, že i "pralesní" týmy můžou v dnešním fotbale tolik potřebným sponzorům zajistit výbornou reklamu.
A pozor, ze strany podnikavých členů týnského klubu to představením dresů zdaleka nekončí, pro nadcházející týdny chystají i další kousky. "Chceme se držet naší filozofie, že i v nižších soutěžích lze dělat ligový marketing. A-tým FK Olympie je po devíti letech zpět v krajském přeboru, to je příběh, kolem kterého se dá vystavit spousta pozitivních emocí. A přesně to budeme během podzimu dělat," říká Jaroslav Brom z FK Olympie Týn nad Vltavou. Tak se těšíme, s čím se jihočeský klub příště vytasí!
Našli jste nějakou chybu? Rádi ji opravíme.
Stačí napsat na email info@fotbalunas.cz, co nejvíce nám nedostatek popište a my zajistíme, aby vše bylo v pořádku. Zároveň nám můžete pomoci s Vaším oblíbeným týmem. Napište nám na email tym@fotbalunas.cz aktuální soupisku, celá jména hráčů a budeme rádi, když nám budete dodávat informace z Vašeho klubu.
Děkujeme za spolupráci, tým fotbalunas.cz